ستارگان مجازی (سه شنبه 29 خرداد 97)

به گزارش سافاری رو، ستارگان مجازی امروز را با یک هشدار از آرش استیلاف شروع می کنیم. در ادامه به سخنی از ویکتوریا هولت می رسیم و شرایط روحی پردیس احمدیه را پس از خواندن یک کتاب مورد آنالیز قرار می دهیم. در خاتمه نیز به پروژه ورزش کردن بهاره رهنما رسیده و توصیه های ایمنی فریبا نادری در خصوص بوسیدن کودک را جدی می گیریم.

ستارگان مجازی (سه شنبه 29 خرداد 97)

خبرنگاران | سرویس چهره ها - مفتخریم که با یک ستارگان مجازی دیگر در خدمت شما همراهان همیشگی این بخش خبری هستیم. از اینکه تا سرانجام ما را همراهی می کنید، سپاسگزاریم.

اینم هشداری که آرش استیلاف در خصوص پستچی ها داده که لازمه جدی گرفته بشه. البته چون آرش جان بیشتر توی چینه احتمالاً این وقایعو اونجا مشاهده نموده. در هر صورت از توصیه ش ممنونیم.

سامان جان، همین الان نشنیدی آرش چی گفت؟ اگه این یارو تو چین پستچی باشه چی؟

همونجور که سنگ عظیم نشونه نزدنه، دکمه آستین هم واسه نبستنه. نمی دونم چه ربطی به هم داشت ولی حس کردم ریتم خوندنشون به هم میاد.

دستمال کاغذی های پاپیا، در طرح ها و رنگ های مختلف، آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز در طول شبانه روز است.

دوستای صمیمی، کارای قدیمی که میگن اصلش اینه، بقیه اداشو در میارن.

ضمن عرض عافیت باشه به خانم وطن پور، باید بگیم که حرف ویکتوریا هولت کاملاً درسته. فقط امیدواریم که این جمله مورد سو استفاده ایشون قرار نگیره و به بهانه اینکه باید عاشقم باشی تا قوی باشم یه سری کارهای نامرتبطو به همسرشون محول نکنن.

این دو تا جمله رو میشه واسه عید قاب کرد و گذاشت توی اتاق پذیرایی، که حواس مهمونا به خوندنش پرت شه و آخرشم چیزی ازش نفهمن. خوبیش اما اینه که کمی بین خوردن آجیل و شیرینیشون وقفه میفته و این واسه میزبان به منزله صرفه مالی به حساب میاد.

والا اینجور که پردیس جان رفته تو داستان، بنظر میرسه که مسائل زندگی از خوندن این کتاب خطرش کمتر باشه. ممنون میشیم اگه کتابو بهمون معرفی نکنن، ما با همین ناراحتی هامون خوشیم.

اگه با چشم غیرمسلح تونستین مطالبی که متین جان توی استوریش نوشته رو بخونین، تعیینه که از عناصر دیگری ساخته شده اید.

واسه اینکه کاملاً متوجه بشین که ماهرخ جان چه کاری از خانم رهنما می کشه، 10 بار بنویسین بهاره در منزل خودش ورزش می نماید و مربی خصوصی دارد. زیر منزل و مربی خصوصیشم خط بکشین.

اینم یه پست آموزنده از فریبا نادری درباره نحوه بوسیدن کودک، بایدها، نبایدها و چرایی آن؛

سحر هم بنظر میاد که بچه دیده. پیشنهاد می کنیم که قبل از هرگونه اقدام مبنی بر ابراز علاقه به کودک، پست بالا را مطالعه کند.

البته این دیوارنوشته مال قبل از بازی ایران با مراکش بوده. بعد از اون این جمله یه تغییر کوچیکی نموده و به جای گل دقیقه نود مینویسن گل به خودی دقیقه نود.

لیلا اوتادی:

امید نمازی جان، داماد دوستداشتنیمون، تبریک میگم به ذوب آهن برای انتخاب صحیح شما وامیدوارم بهترین بهره برداری رو از علم و تکنیک شما انجام بدن، چشم بدخواه ازتون به دور وموفقیت همراهتون. خوشحالم از مربیگری تیم آمریکا به ایران اومدی و ما تو و خواهرعزیزم رو بیشتر میبینیم

چیزی که توی کپشن خانم اوتادی جالبه، تبریک ایشون به ذوب آهن بخاطر انتخاب دامادشونه. یه چی تو مایه های اینه که شما به جاذبه تبریک بگی چون نیوتون کشفش نموده نه کس دیگه.

چیزی نیست، علی داره با چترش حرف میزنه.

شیرین اسماعیلی:

پست دوم : همسفر

تو بهترین بودی عزیز دلم . همراز . عزیز

شیرین خانم از دوستشون تعریف کردن و ایشونو همراز خودشون معرفی کردن. از نگاه دوستشون توی عکس تعیینه که روی تک تک رازها به عنوان یه آتو، حساب باز کردن!

از جناب همای عزیز خواهشمندیم که معیاری که واسه عظیمی یا کوچکی افراد در نظر می گیره رو به ما هم معرفی کنه. شاید یه واحد اندازه گیری جدیدی باشه که ما نمی دونیم.

نصراله رادش هم هنوز تکلیفشو با خودش تعیین ننموده که بالاخره می خواد از بانو جان رونمایی کنه یا نه. رادش جان، محسن افشانی هم بعد یه مدت سوژه شدن رونمایی کامل کرد، اونوقت تو هنوز اندر خم نمایش رخ و نیمرخ مانده ای.

یه خیاط هست دم خونه ما واسه هر پاچه ای دو تومن می گیره تو میزنه یعنی یه شلوار در میاد چهارتومن. کارشم انصافاً تمیزه.

سوشا مکانی:

زندگی اونقدرا طولانی نیست که بخوایم از مرزهای انسانیت رد بشیم، طبیعت دیگه تحمل ناملایمتی های مارو نداره...

البته در نظر داشته باشین که چهارچرخ ماشینشو آدم تِلِپ کنه تو طبیعت ناملایمتی حساب نمیشه، فقط عبور از مرزهای انسانیته که نرم نیست.

تولدها

امروز تولد رضا کیانیان، یکی از بهترین های سینمای ایرانه. پرستو صالحی با انتشار این عکس، تولد جناب کیانیان را تبریک گفت.

ما هم تولد رضا خان کیانیان رو بهشون تبریک می گیم و براشون آرزوی سلامت و طول عمر داریم.

مثل همواره، مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما عزیزان درباره این بخش خبری هستیم. تا فردا و یک ستارگان مجازی دیگر، حق نگهدارتان.

منبع: setare.com
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1574

به "ستارگان مجازی (سه شنبه 29 خرداد 97)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستارگان مجازی (سه شنبه 29 خرداد 97)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید