سرپرست وزنه برداری: مسئله بانوی وزنه بردار را آنالیز می کنم، به قهرمانی جوانان نیاز داشتیم

به گزارش سافاری رو، سرپرست فدراسیون وزنه برداری گفت: قهرمانی تیم وزنه برداری جوانان در موقعیت زمانی به دست آمد که واقعاً به آن نیاز داشتیم.

سرپرست وزنه برداری: مسئله بانوی وزنه بردار را آنالیز می کنم، به قهرمانی جوانان نیاز داشتیم

علیرضا خسروی در تبادل نظر با خبرنگاران درباره ی قهرمانی تیم ملی وزنه برداری جوانان در دنیا گفت: زمانی که من به فدراسیون آمدم، اردوهای پایانی وزنه برداران جوان در حال برگزاری بود و از لحاظ اقتصادی هم در مضیقه بودیم . تصمیمات اولیه بر این بود که تیم را اعزام نکنیم اما بعد گفتیم به این دلیل که تیم سه دوره قهرمان دنیا بوده تعداد نفرات کمتر را بفرستیم. در حالی که به دنبال دریافت تصمیم جدی بودیم بیرانوند و شاهو جوانمردی تعهد کردند که تیم کامل اعزام گردد، قول قهرمانی می دهیم از این رو تیم کامل را همراه به سه نفر به مسابقات فرستادیم که برای چهارمین مرتبه قهرمان دنیا شد.

او ادامه داد: یکی از اتفاقات خوب در این مسابقات، رکوردهای خوبی بود که علیرضا یوسفی برجای گذاشت که می تواند سال ها برای ایران باشد. و در موقعیت زمانی این نتایج به دست آمد که واقعاً نیاز داشتیم و در ورزش شور ایجاد کرد.

خسروی در خصوص برگزاری انتخابات نیز گفت: ما برنامه های فدراسیون را داریم انجام می دهیم، اردوی بانوان و مردان بزرگسال در حال برگزاری است، اردوی نوجوانان هم دوباره شروع می گردد. کم و کاستی نمی گذاریم در عین حال به سمت برگزاری انتخابات در ماه آینده می رویم که ان شاءالله انتخابات آزاد، سالم و بدون تنشی را برگزار کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که شنیده شده انتخاب فدراسیون وزنه برداری بین تاریخ 11 تا 13 تیر برگزار می گردد و آیا چنین چیزی درست است، تاکید نمود: در همین حدود زمانی است اما باید به ما ابلاغ گردد و هنوز تاریخی به صورت رسمی به ما ابلاغ نشده است.

خسروی در خصوص ارسال لیست اعضای مجمع به وزارت ورزش نیز گفت: ما لیست اولیه را برای وزارت ورزش ارسال کردیم و برای هر پستی چند نفر را به عنوان کاندیدا معرفی نموده ایم و در نهایت امور مجامع اعضای اصلی مجمع را به ما اعلام می نماید.

سرپرست فدراسیون وزنه برداری در خصوص حاشیه اخیر پیش آمده مبنی بر دعوت نشدن یکی از بانوان وزنه بردار به اردوی تیم ملی که گفته می گردد به دلیل منتشر کردن پست انتقادی در صفحه شخصی و تگ کردن نام بعضی افراد بوده است، توضیح داد: من از این مسئله اطلاعی ندارم اما با خانم بهرامی صحبت می کنم چون امور بانوان در اختیار او است و آنالیز می کنم اما بعید می دانم چنین چیزی واقعاً وجود داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 297

به "سرپرست وزنه برداری: مسئله بانوی وزنه بردار را آنالیز می کنم، به قهرمانی جوانان نیاز داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست وزنه برداری: مسئله بانوی وزنه بردار را آنالیز می کنم، به قهرمانی جوانان نیاز داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید