سفرایی که امروز رونوشت استوارنامه های خود را تقدیم امیرعبداللهیان کردند

به گزارش سافاری رو، سفرای فنلاند، هلند، قبرس، جمهوری آذربایجان و اسپانیا امروز با امیرعبداللهیان ملاقات و رونوشت استوارنامه های خود را تقدیم وی کردند و وزیر خارجه بعلاوه اعتبارنامه های هماهنگ کننده تازه مقیم ملل متحد و رئیس تازه یونیسف را دریافت کرد.

سفرایی که امروز رونوشت استوارنامه های خود را تقدیم امیرعبداللهیان کردند

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، سفرای فنلاند، هلند، قبرس، جمهوری آذربایجان و اسپانیا امروز (پنجشنبه) هشتم مهر ماه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در محل وزارت امور خارجه ملاقات و رونوشت استوارنامه های خود را تقدیم وزیر خارجه کردند. وزیر خارجه بعلاوه اعتبارنامه های هماهنگ کننده نو مقیم ملل متحد و رئیس نو یونیسف را هم دریافت کرد.

براساس این گزارش، کاری کاهیلودوتو سفیر نو فنلاند در کشورمان امروز (پنجشنبه) هشتم مهر ماه 1400 و در شروع ماموریت خود در جمهوری اسلامی ایران با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ملاقات و رونوشت استوارنامه خود را تسلیم کرد.

آندریاس پ. کوزوپیس سفیر نو جمهوری قبرس هم امروز با حضور در محل وزارت امور خارجه و در ملاقات با وزیر امور خارجه رونوشت استوارنامه خود را به وی تقدیم کرد.

به گزارش فارس، حسین امیرعبداللهیان امروز بعلاوه فرانسیسکوس یوهانس ماریا مولن سفیر نو پادشاهی هلند در جمهوری اسلامی ایران را در شروع ماموریت دیپلماتیکش به حضور پذیرفت و رونوشت استوارنامه سفیر هلند را دریافت کرد.

آنخل لوسادا فرناندس سفیر نو پادشاهی اسپانیا در جمهوری اسلامی ایران هم امروز به منظور تسلیم رونوشت استوارنامه خود با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ملاقات کرد.

علی علیزاده سفیر نو جمهوری آذربایجان در جمهوری اسلامی ایران هم دیگر سفیری بود که امروز در شروع ماموریت خود در کشورمان با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ملاقات و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.

به گزارش فارس، اشتفان پریزنر هماهنگ کننده نو مقیم ملل متحد (UNRC) در جمهوری اسلامی ایران هم امروز هشتم مهر ماه و در شروع ماموریت خود در کشورمان به منظور تقدیم اعتبار نامه خود برای فعالیت در کشورمان، با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ملاقات کرد.

رابین ناندی رئیس نو دفتر صندوق بچه ها ملل متحد (UNICEF) در جمهوری اسلامی ایران، امروز در شروع ماموریت خود در کشورمان با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ملاقات و اعتبارنامه خود را تقدیم کرد.

گفتنی است امروز سفرای نو بلژیک و قرقیزستان هم با امیرعبداللهیان ملاقات و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم وزیر امور خارجه کردند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1945

به "سفرایی که امروز رونوشت استوارنامه های خود را تقدیم امیرعبداللهیان کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفرایی که امروز رونوشت استوارنامه های خود را تقدیم امیرعبداللهیان کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید