سواحل بوراکای؛جذاب&zwnjترین جاذبه گردشگری بوراکای فیلیپین، عکس

به گزارش سافاری رو، گردشگران هر ساله از نقاط مختلف دنیا به این جزیره زیبا و دنج فیلیپین سفر می‌نمایند تا در کنار آب‌های شفاف دریا، آفتاب گرم و گیرا و ماسه‌های سفید و نرم چند روزی را استراحت نمایند.

سواحل بوراکای؛جذاب&zwnjترین جاذبه گردشگری بوراکای فیلیپین، عکس

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین ارزان همراه باشید.

در این نوشته با بعضی از مهمترین و مشهورترین سواحل جزیره و شهر بوراکای آشنا می‌شویم:

ساحل سفید

ساحل سفید بوراکای (White Beach) یکی از سواحل مشهور و محبوب جزیره بوراکای است و تقریبا در میانه جزیره و در سمت غربی آن قرار گرفته است. این ساحل بزرگترین و شلوغ‌ترین ساحل بوراکای است. ساحل سفید جای مناسبی برای شنا کردن است. زیرا به تدریج عمیق می‌شود و معمولا کم موج و آرام است. زمان‌های خلوت‌تر و آرام‌تر ساحل، صبح‌ها و ظهرها است. با رفتن به سوی عصر و شب، کم کم جمعیت حاضر در ساحل بیشتر می‌شود و بازی‌های ساحلی مثل والیبال ساحلی هم شروع می‌شوند.

ساحل پوکا

ساحل پوکا (Puka Shell Beach) ساحلی در شمال جزیره بوراکای است. این ساحل در بخش دنج‌تر و دست‌نخورده‌تر جزیره واقع شده است. ساحل پوکا 800 متر طول دارد و با یک جنگل انبوه محاصره شده است. به یاد داشته باشید که آب در این ساحل به سرعت عمیق می‌شود. پس اگر درباره مهارت شنایتان مطمئن نیستید، ریسک نکنید.

ساحل بولابوگ

ساحل بولابوگ (Bulabog Beach) از جمله سواحل بوراکای است که برای کایت و موج‌سواری عالی است. پس اگر قصد لذت بردن از این ورزش‌ها را دارید در ماه‌های نوامبر تا آوریل که فصل‌های پرباد این منطقه است، به ساحل بولابوگ بروید.

ساحل دینی‌وید

ساحل دینی‌وید (Diniwid Beach) ساحل کوچکی است اما جای مناسبی برای ریلکس کردن و آفتاب دریافت است و در شمال ساحل سفید واقع شده است. اما با وجود فاصله بسیار کم این دو ساحل، چون ساحل دینی‌وید یک ساحل صخره‌ای است، شما وقتی در هر یک از این دو ساحل باشید، ساحل دیگر را نمی‌توانید ببینید. به دلیل همین موقعیت خاص، این ساحل دنج و ساکت است.

منبع: گردشبان
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1428

به "سواحل بوراکای؛جذاب&zwnjترین جاذبه گردشگری بوراکای فیلیپین، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سواحل بوراکای؛جذاب&zwnjترین جاذبه گردشگری بوراکای فیلیپین، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید