شاخص کیفیت هوای پایتخت امروز 26 بهمن 1399

به گزارش سافاری رو، براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کاهش کیفیت هوا در بیشتر مناطق پایتخت طی امروز (26 بهمن ماه) و برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس پیش بینی می شود.

شاخص کیفیت هوای پایتخت امروز 26 بهمن 1399

به گزارش ایسنا، بنابر پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در صبح امروز (26 بهمن ماه) عدم وزش باد مؤثر طی ساعات گذشته همراه با افزایش ترافیک صبحگاهی باعث تجمع آلاینده ها شده و کیفیت هوا در بیشتر مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفته است.

کاهش تندی باد طی روز شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده ها را محدود خواهد کرد و کاهش کیفیت هوا در بیشتر مناطق دور از انتظار نخواهد بود. در اواخر وقت احتمال می رود با افزایش ترافیک شامگاهی بر غلظت آلاینده ها افزوده شود و کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار بگیرد، هر چند با افزایش تندی باد در ساعات پایانی امشب (26 بهمن ماه) تا حدودی از غلظت آلاینده ها کاسته خواهد شد.

صبح فردا (27 بهمن ماه) پیش بینی می شود آغاز تردد خودرو ها و عدم وزش باد مؤثر، افزایش غلظت آلاینده ها و برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس در مناطق پرتردد را به همراه داشته باشد.

افزایش تدریجی تندی باد طی روز تا حدودی باعث پراکندگی آلاینده ها خواهد شد بنابراین با تداوم این شرایط جوی احتمال می رود در اواخر وقت فردا (27 بهمن ماه) با وجود افزایش ترافیک شامگاهی، شرایط قابل قبول در بیشتر مناطق برقرار شود.

شاخص آلاینده هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با میانگین 90 بود و هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم اکنون ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با میانگین 84 است و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول قرار گرفته است.

منبع: فرارو
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1612

به "شاخص کیفیت هوای پایتخت امروز 26 بهمن 1399" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاخص کیفیت هوای پایتخت امروز 26 بهمن 1399"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید