شاهرودی: بحث ملی است، باشگاه ها با تیم امید همکاری نمایند

به گزارش سافاری رو، رضا شاهردوی، مربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: انتظار ما این است نهایت همکاری با تیم امید داشته باشند چون بحث ملی است.

شاهرودی: بحث ملی است، باشگاه ها با تیم امید همکاری نمایند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رضا شاهردوی، مربی تیم فوتبال امید کشورمان در حاشیه تمرین این تیم گفت: بعد از تورنمنت قطر که قهرمان شدیم نگاه بهتری به این تیم شد و امکانات خوبی در اختیارمان قرار داده شده است. در حال حاضر چند بازیکن در اردوی تیم امید غیبت دارند که بعضی از آنها درگیر لیگ قهرمانان آسیا هستند و قرار شده بعد از بازی باشگاه شان در این مسابقات به اردوی تیم اضافه شوند.

وی ادامه داد: بعضی باشگاه ها نیز با ما همکاری نکردند که انتظار ما این است نهایت همکاری با تیم امید داشته باشند چون بحث ملی است. باز خدا را شکر که تعداد محدودی غایب داریم در اردوی قبل از 26 بازیکن فقط 10 نفرشان در اختیار ما بودند. باید به تیم امید نگاه ویژه گردد تا بتوانیم طلسم نرفتن به المیپک را بشکنیم.

مربی تیم امید در پاسخ به این سوال که به عنوان یک پرسپولیسی قدیمی بازی این تیم با پاختاکور را چطور می بیند؟ مطرح نمود: پرسپولیس بعد از فینالیست شدن در لیگ قهرمانان برای این دوره از بازی ها کار سخت تری دارد. در حال حاضر همه تیم های آسیایی انگیزه بالایی برای رویارویی با پرسپولیس را دارند و این تیم هم باید بازی به بازی پیش برود. من از قدیم پاختاکور را می شناسم و اعتقاد دارم تیم خوب و ریشه داری است اما از لحاظ بدنی همواره تیم های ازبک از دقیقه 50 و 60 کم می آورند و قطعا برانکو این موضوع را می داند. طرفداران هم باید به عنوان یار دوازدهم از پرسپولیس حمایت کند تا لیگ قهرمانان را با برد شروع کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 234

به "شاهرودی: بحث ملی است، باشگاه ها با تیم امید همکاری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهرودی: بحث ملی است، باشگاه ها با تیم امید همکاری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید