شهریاری: تیم ملی فوتبال ساحلی به تورنمنت چین اعزام می گردد

به گزارش سافاری رو، رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی گفت: تیم ملی فوتبال ساحلی تایلند پس از سفر به ایران، ملاقات محبت آمیز ای با تیم ملی کشورمان به میزبانی استان مازندران و باشگاه پدیده کاسپین ساری برگزار خواهد نمود.

شهریاری: تیم ملی فوتبال ساحلی به تورنمنت چین اعزام می گردد

با ما همراه باشید و با تور 5 روزه چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پریا شهریاری گفت: تیم ملی فوتبال ساحلی تایلند درخواستی جهت برگزاری کمپ در ایران و ملاقات محبت آمیز با تیم ملی کشورمان را داشت که با دعوت باشگاه پدیده کاسپین ساری به ایران سفر خواهد نمود.

وی ادامه داد: به همین منظور پس از برگزاری جلسه و موافقت کادرفنی تیم ملی مقرر شد تا با توجه به مسابقات پیش رو، در راستای آماده سازی بازیکنان این ملاقات محبت آمیز را برگزار کنیم.

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی گفت: تیم ملی فوتبال ساحلی سوم مرداد به ساری سفر می نماید و چهارم مرداد ملاقات محبت آمیز ای مقابل تایلند خواهد داشت. ملی پوشان صبح پنجم مرداد در اختیار باشگاه هایشان قرار می گیرند تا آماده بازی های هفته هفدهم شوند.

شهریاری برنامه های پیش روی تیم ملی را نیز تشریح کرد و یادآور شد: تیم ملی تورنمنت 8جانبه چین را در برنامه خود دارد که تیم های سطح بالای آسیا در آن شرکت خواهند کرد. این مسابقات با حضور تیم های بحرین، ژاپن، لبنان، عمان، تایلند، ویتنام، چین و ایران از دوم تا چهارم شهریورماه برگزار می گردد که آماده سازی خوبی برای حضور تیم ملی کشورمان در رقابت های بین قاره ای دنیا و مقدماتی جام دنیای به شمار می رود.

وی ادامه داد: از تعدادی از تیم های خوب دنیا نیز دعوت نموده ایم تا جهت برگزاری بازی محبت آمیز به کشورمان سفر نمایند که منتظر پاسخ آنها هستیم. خوشبختانه حضور بازیکنان در کوران مسابقات لیگ در هر هفته و همچنین حضور در بازی های بین المللی یاری زیادی به سطح آماده سازی تیم ملی می نماید.

شهریاری در خاتمه گفت: مسابقات لیگ برتر را طوری برنامه ریزی نموده ایم که برنامه های مان تداخلی با یکدیگر نداشته باشد که امیدوارم حاصل آن را در مسابقات پیش روی تیم ملی ببینیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 881

به "شهریاری: تیم ملی فوتبال ساحلی به تورنمنت چین اعزام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهریاری: تیم ملی فوتبال ساحلی به تورنمنت چین اعزام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید