شوک بزرگ به رئال مادرید؛ احتمال غیبت ستاره در ال کلاسیکو؟

به گزارش سافاری رو، رئال مادرید ممکن است با یک شوک بزرگ در آستانه نبرد حساس هفته آینده مقابل بارسلونا در ال کلاسیکو رو به رو گردد و یکی از برترین بازیکنان خود را از دست بدهد.

شوک بزرگ به رئال مادرید؛ احتمال غیبت ستاره در ال کلاسیکو؟

طبق گزارش سایت اسپانیایی اسپورت، تیبو کورتوا دروازه بان رئال به احتمال زیاد حضور در ال کلاسیکو مقابل بارسلونا را از دست خواهد داد. دروازه بان بلژیکی به علت مصدومیت در تمرینات حضور ندارد و ریکاوری او هر روز مورد ارزیابی قرار می گیرد.

تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای بازی روز سه شنبه مقابل شاختار در ورشو در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا قرار نخواهد گرفت.

دروازه بان بلژیکی همچنان درگیر مشکل سیاتیک خود است. در واقع درد ناشی از عصب سیاتیک او را از شرکت در تمرینات با سایر اعضای تیم باز می دارد و این روند به نظر می رسد تا روز بازی با بارسلونا که یکشنبه هفته آینده خواهد بود به آمادگی کامل نخواهد رسید.

کادر فنی باشگاه رئال بر خلاف سایر مصدومان تیم تاریخ مشخصی را برای بازگشت این سنگربان معین نکرده است. کورتوا تا قبل از بازی برابر اوساسونا، از حیث دقایق حضور در زمین، بالاتر از وینیسیوس، داوید آلابا و فده والورده شماره یک رئال بود.

با این شرایط، حضور کورتوا در ال کلاسیکو مقابل بارسلونا در هاله ای از ابهام واقع شده است. اگر او به موقع نرسد، آندری لونین جای او را خواهد گرفت.

البته کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در صحبتهای خود گفته مطمئن است که این ملی پوش بلژیکی به موقع بهبود می یابد و آماده رویارویی با آبی اناری ها است، نبردی که صدرنشینی لالیگا در آن مورد مناقشه قرار خواهد گرفت!

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 19 مهر 1401 بروزرسانی: 19 مهر 1401 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2266

به "شوک بزرگ به رئال مادرید؛ احتمال غیبت ستاره در ال کلاسیکو؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک بزرگ به رئال مادرید؛ احتمال غیبت ستاره در ال کلاسیکو؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید