شگفتی های دنیای ما، مجموعه عکس های روز نشنال جئوگرافی در هفته گذشته

به گزارش سافاری رو، در هفت روز گذشته نشنال جئوگرافی یکی از زیباترین مجموعه های عکس روز خود را به نمایش گذاشت.

شگفتی های دنیای ما، مجموعه عکس های روز نشنال جئوگرافی در هفته گذشته

نشنال جئوگرافی طبق سنت همیشگی خود باز هم در یک هفته گذشته تصاویر روز خود را منتشر کرد. تصاویر مربوط به هفته گذشته موضوعات مختلفی داشت که هر کدام یک بخش از زیبایی های دنیای ما را در بر می گرفت. مجموعه عکس های روز نشنال جئوگرافی در یک هفته گذشته را شاید بتوانیم یکی از زیباترین مجموعه های عکس روز برشماریم. در ادامه با تصاویر و توضیحات آن ها همراه باشید.

جشن خانوادگی

عکاس این تصویر، Sonalini Khetrapal، هنگام گشت و گذار در پارک های ملی تانزانیا این تصویر را ثبت نموده است. او هنگام سپری کردن زمان خود در پارک ملی Serengeti به یک دسته چیتا برخورد می نماید و این تصویر را ثبت می نماید. او در خصوص تصویرش اینگونه می گوید:

لحظه فوق العاده ای بود. چیتاها شکار نموده بودند و پس از خوردن غذایشان، دو برادر یکدیگر را تمیز می کردند و مادر مراقب اوضاع بود. این عکس هم خشونت طبیعت را نشان می دهد و هم لطافتش را! پیوند بین اعضای خانواده مخصوصا برادرها بی نظیر بود.

صومعه ای در مه

در یکی از شهرهای یونان، شش صومعه ارتودوکس را در نقاط مختلفی از کوهستان ها و صخره ها بنا نموده اند. تصویری که مشاهده می کنید مربوط به یکی از این صومعه ها است که Roussanou نام دارد. این صومعه در قرن شانزدهم ساخته شده است.

همگی سوار شوید!

در شهر کوچکی از ایتالیا، یک مزرعه دار در حال سوار کردن گاوهای خود در یک کامیون است. مزرعه دار میخواهد تا به یک فستیوال مشهور برود. جایی که در آن غذا، موسیقی و جشن حرف اول را می زند.

به سمت جزیره

پل Akashi Kaikyō جزیره Awaji را به بزرگ ترین جزیره ژاپن یعنی Honshu وصل می نماید. روزانه 23,000 ماشین از روی این پل عبور می نمایند.

نور خورشید در زیر آب

غواصی در حال شنا در یک رودخانه است که نور خورشید به اعماق آن نفوذ نموده است. این رودخانه در مکزیک قرار گرفته است. عکاس این تصویر، عکس خود را یکی از هیجان انگیزترین تجربیات در زمینه عکاسی زیر آب تلقی می نماید. Fabrice Guerin در خصوص تصویرش می گوید که زیبایی و مرموز بودن این مکان ها این حس را به من القا می نماید که انگار در دنیای دیگری هستم!

چوپان و بره

چوپانی در ترکیه در حال شیر دادن به بره ای است که مادر خود را از دست داده است. چوپان برای نگهداری از بره مجبور است این کار را ادامه دهد؛ چرا که بره حاضر نمی گردد تا ارتباطی با گوسفند سمت راست برقرار کند! چوپان در این تصویر یک پوشش نمدی به تن دارد که Kepenek نامیده می گردد. این پوشش چوپان را از شانه تا مچ پا می پوشاند.

میان خطوط

در اسپانیا، سنگ های رسوبی که به صورت زنجیروار پشت یکدیگر قرار گرفته اند و سطوح تیز و نامتقارنی دارند، چشم انداز بسیار زیبایی را به وجود آورده اند. عکاس این تصویر، چشم انداز را صرفا بی نظیر و زیبا خطا نمی نماید و معتقد است که این چشم انداز در کنار تمامی شگفتی و زیبایی اش آموزنده هم است! تمام لایه های این سنگ ها همچون یک کتاب زمین شناسی، اطلاعات بسیار زیادی را از گذشته این منطقه می رساند.

نظر شما در خصوص مجموعه تصاویر این هفته نشنال جئوگرافی چیست؟ برترین عکس این هفته از نظر شما کدام است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو / nationalgeographic.com
انتشار: 10 تیر 1401 بروزرسانی: 10 تیر 1401 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2195

به "شگفتی های دنیای ما، مجموعه عکس های روز نشنال جئوگرافی در هفته گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگفتی های دنیای ما، مجموعه عکس های روز نشنال جئوگرافی در هفته گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید