طراحی داخلی و دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ، عکس

به گزارش سافاری رو، در این مطلب به معرفی یکی از مدلهای خاص دکوراسیون آشپزخانه می پردازیم و آن مدل دکوراسیون آشپزخانه ایرانی است که با نهایت سلیقه و زیبایی تزیین شده اند. آشپزخانه ایرانی علاوه بر زیبایی باید کارایی بالایی داشته باشد از آنجایی که بسیاری از خانوم های ایرانی از مواد غذایی زیادی نگهداری و استفاده می نمایند باید فضا و مکان مناسب برای نگهداری وذخیره اینگونه مواد مانند ادویه جات،ترشیجات، حبوبات و … در نظر گرفته گردد، البته امروزه با طراحی و فراوری اکسسوری های متنوع با کاربردهای گوناگونی که دارند دیگر افراد دغدغه کمبود فضای ذخیره سازی ندارند. مدل آشپزخانه ایرانی و در واقع دکوراسیون بیشتر آشپزخانه های ایرانی میزان زیادی به سبک سنتی تمایل دارند در حالی تعداد آشپزخانه های مدرن در حال حاضر روز به روز در حال افزایش است. در این مطلب به مشاهده عکس هایی از انواع گوناگون این سبک ها در دکوراسیون آشپزخانه ایرانی می پردازیم.

طراحی داخلی و دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ، عکس

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت فلزی ایرانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

مهم ترین قدم در طراحی دکوراسیون آشپزخانه ایرانی این است که ابتدا باید فهرستی از عادات آشپزی و غذایی خود تهیه کنید. در نظر بگیرید که آیا معمولا زیاد مواد غذایی می خرید؟ چه مقدار از خرید های خود را باید در یخچال و چه مقدار از آن را باید در کابینت ها بگذارید؟ باید مشخشص کنید که قرار دریافت عناصر لازم برای سرو کردن غذا در کنار اجاق گاز برایتان مهم است یا خیر. در ادامه باید ظروف و دیگر عناصر ضروری را در آشپزخانه دسته بندی نموده و برای هر دسته کابینتی را در جایی مناسب آشپزخانه اختصاص دهید. برای مثال قابلمه ها، ماهی تابه ها را کنار هم در یک کابینت و نزدیک سطح آماده سازی غذا قرار بدهید. همچنین ادویه جات و حبوبات را نیز در یک دسته در یک کابینت قرار بدهید. برای ادویه های پرمصرف نیز بهتر است روی کانتر اجاق گاز یا طبقه دیواری نزدیک اجاق گاز جایی در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که راز استفاده سانت به سانت از فضای آشپزخانه یک طرح بندی مناسب برای کابینت ها و استفاده از تمام قسمت های فضا از جمله گوشه ها در نقضه نصب کابینت ها است.

منبع: اتاق
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1074

به "طراحی داخلی و دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی و دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید