عزیزی خادم: با تمام وجود خود را مدیون شهدا می دانیم

به گزارش سافاری رو، رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم یادواره شهدای چوار توضیحاتی را بیان نمود.

عزیزی خادم: با تمام وجود خود را مدیون شهدا می دانیم

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرنگاران، شهاب الدین عزیزی خادم در حاشیه مراسم یادبود شهدای زمین چمن چوار که امروز در مرکز ملی فوتبال برگزار گردید گفت: از حضور جناب قاضی زاده هاشمی تشکر می کنم و همین گونه که او گفت حضور ما و تمام چیز هایی که ما داریم به برکت وجود شهدای گرانقدرمان است و اکنون ما وظیفه خودمون می دانیم که یاد شهدای عزیز را گرامی بداریم. به همین علت فدراسیون فوتبال برای اولین بار حرکت را انجام داد و از رئیس امور بنیاد شهید و ایثار گران دعوت کردیم که به در میان ما حاضر شوند و با حضور او یاد شهدا را گرامی بداریم.

او ادامه داد: امیدواریم همان گونه که فدراسیون فوتبال پیشنهاد داده است روز شهدای ورزشکار را بتوانیم در تقویم کشور جای گذاریم. امیدواریم هر کدام از ما خارج از مسئولیت خود بتوانیم قدمی در این راستا برداریم چرا که سعادت بزرگی است و فدراسیون فوتبال آمادگی لازم را دارد تا در تمام برنامه هایی که بنیاد شهید و امور ایثارگران دارد آن ها را همراهی کند.

شهاب الدین عزیزی خادم در انتها صحبت های خود حاضر به پاسخگویی درباره بحث var و بعلاوه حضور خود در مجلس شورای اسلامی نشد و جمع خبرنگاران را ترک کرد.

بیشتر بخوانید

  • عبدی: مدیرانی که به پرسپولیس می آیند، دنبال معروفیت و قدرت هستند/ اسکوچیچ در سطح خودش مربی خوبی است
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1980

به "عزیزی خادم: با تمام وجود خود را مدیون شهدا می دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیزی خادم: با تمام وجود خود را مدیون شهدا می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید