علیرضا دبیر نامه استعفای سوریان را پاره کرد

به گزارش سافاری رو، روز گذشته خبر استعفای حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی در حالی منتشر شد که بعضی آن را غیر منتظره و بعضی دیگر آن را اقدامی تکراری خواندند.

علیرضا دبیر نامه استعفای سوریان را پاره کرد

به همین دلیل محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی به تشریح این موضوع پرداخت و گفت: استعفای سوریان چیز جدیدی نبود و او اولین بار یکسال و نیم پیش به علت مسائل شخصی این موضوع را اظهار داشت. در پی این موضوع در همان زمان نشست صمیمانه و محبت آمیز ای با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون و حمید سوریان برگزار و بسیاری از مسائل مطرح شد.

وی اضافه کرد: در آن جلسه فنی و محبت آمیز سوریان به دبیر گفت ادامه کار در فدراسیون به علت مسائل و مشغله شخصی سخت شده که دبیر خطاب به او این جمله را اعلام کرد و گفت این آشی است که خودتان برای من پختید، پس باید تا آخر با هم باشیم. بدین ترتیب بحث استعفای سوریان حل و فصل شد و این موضوع تا به اکنون دیگر تکرار نشد.

امامی در پاسخ به این سوال که پس موضوع استعفای اخیر چیست؟ گفت: استعفای اخیر مربوط به یک هفته قبل است که سوریان مجدداً بحث استعفا به علت مسائل شخصی را عنوان نمود. او این بار استعفانامه خود را در محل فدراسیون به علیرضا دبیر تحویل داد. از آنجایی که رابطه سوریان و دبیر بسیار محبت آمیز و صمیمانه است و این دو قهرمان نامدار از نوجوانی با یکدیگر در یک محل بزرگ شده اند و با هم خیلی راحت هستند؛ دبیر با خنده و شوخی نامه استعفای سوریان را پاره کرد و با همان لحن محبت آمیز به او گفت تا روزی که من در فدراسیون هستم شما هم هستید.

سخنگوی فدراسیون کشتی در سرانجام ادامه داد: بدین ترتیب این موضوع محبت آمیز و به سادگی حل و بحث استعفای سوریان منتفی شد. این در حالی است که سوریان روز گذشته هم به فدراسیون آمد و همچنان به عنوان نایب رئیس فدراسیون حضور داشت. او حتی فهرست اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی را هم رؤیت و نظرات خود را اعلام کرد. او همچنان در فدراسیون کشتی همانند سابق فعالیت می نماید و امور محوله زیر نظر وی انجام خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 3 آبان 1401 بروزرسانی: 3 آبان 1401 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2273

به "علیرضا دبیر نامه استعفای سوریان را پاره کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا دبیر نامه استعفای سوریان را پاره کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید