عملکرد ورزش همدان در جاکارتا بی سابقه بود، کسب 86 عنوان تیمی

به گزارش سافاری رو، به گزارش خبرنگاران، رسول منعم شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از افتخارآفرینان همدانی حاضر در مسابقات آسیایی جاکارتا 2018 گفت: در مسابقات بازی های آسیایی 2018 که به میزبانی کشور اندونزی برگزار گردید از استان همدان 8 ورزشکار، 2 مربی و 3 داور در کاروان اعزامی ایران حضور داشتند و توانستند 7 مدال باارزش را در این رقابت ها کسب نمایند.

عملکرد ورزش همدان در جاکارتا بی سابقه بود، کسب 86 عنوان تیمی

وی اضافه کرد: در مسابقات پاراآسیایی نیز 4 ورزشکار، یک مربی و یک همراه از استان حضور داشتند که صاحب 3 مدال طلا و یک نقره شدیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه کسب 7 مدال توسط ورزشکار استان در شرایطی رقم خورد که در دوره گذشته تنها 3 مدال توسط ورزشکاران همدانی کسب شده بود، گفت: در این دوره در مجموع از 62 مدال کسب شده کاروان کشورمان سهم استان همدان 7 مدال بود.

منعم اعلام نمود: 11 درصد مدال های کسب شده توسط ورزشکاران همدانی بوده و ازلحاظ آماری 88 درصد ورزشکاران اعزامی به این رقابت ها صاحب مدال شده اند.

وی بابیان اینکه در سال 96 شاهد رشد 120 درصدی قهرمانان فراملی استان بودیم، بیان نمود: سال گذشته ورزشکاران همدانی 900 عنوان قهرمانی کشور و 86 عنوان تیمی کشور کسب کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان نمود: ورزش همدان در مسیر پیشرفت واقع شده است و توانسته ایم اقدامات مثبتی در این زمینه انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 173

به "عملکرد ورزش همدان در جاکارتا بی سابقه بود، کسب 86 عنوان تیمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد ورزش همدان در جاکارتا بی سابقه بود، کسب 86 عنوان تیمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید