سومین هفته رقابت های پرش با اسب همدان برگزار گشت

به گزارش سافاری رو، وحید برقعی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری سومین هفته رقابت های پرش با اسب استان همدان گفت: سومین هفته رقابت های پرش با اسب همدان در هوای لطیف بهاری به میزبانی مجموعه سوارکاری و پرورش اسب اکباتان برگزار گشت.

سومین هفته رقابت های پرش با اسب همدان برگزار گشت

وی با بیان اینکه در این رقابت سوارکارانی از باشگاه های اکباتان، ابن سینا، آذرخش و صدرا با یکدیگر به رقابت پرداختند، اضافه کرد: تیم داوری این رویداد را علیرضا خسروی، امین عظیمی و مهدی نوروزی به عنوان داور، سر داور و سر کلانتر تشکیل دادند.

رئیس هیئت سوارکاری استان همدان با اشاره به نتایج این مسابقات گفت: در رده اسب مبتدی مهدی صمدی با اسب ژوپیتر، ابوالفضل افتخاری با اسب کاترینا، علیرضا علیزاده با سیندرلا و در رده سوار مبتدی زهرا نجفی با اسب سیندرلا طبق قوانین ملی رده بندی شدند.

برقعی مطرح نمود: در رده نونهالان و نوجوانان 5 سوارکار به راند باراژ راه پیدا کردند که فرزاد سهیل قاسمی از باشگاه اکباتان با اسب کارمن بازمان 33 ثانیه و 18 صدم ثانیه اول شد و با اسب تکش بازمان 35 ثانیه و 56 صدم ثانیه دوم شد و امیر صدرا بختیاری با شارلوت از باشگاه صدرا بازمان 42 ثانیه و 16 صدم ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی با اشاره به نتایج رده اسب های زایچه ایران اعلام نمود: در رده اسب های زایچه ایران 7 سوارکار به باراژ مسابقه راه یافتند که علیرضا بختیاری با اسب تورنتو از باشگاه ابن سینا بازمان 30 ثانیه و 65 صدم ثانیه قهرمان این رقابت شد.

رئیس هیئت سوارکاری استان همدان یادآور شد: ابوالفضل افتخاری با والنتین بازمان 32 ثانیه و 52 صدم ثانیه از اکباتان دوم شد و محمدرضا قاسمی با اسب کاترین و زمن 35 ثانیه و 29 صدم ثانیه از باشگاه آذرخش در جایگاه سوم قرار گرفت.

برقعی با اشاره به پتانسیل سوارکاران همدانی گفت: در 22 سال گذشته سابقه نداشته که سوارکاران همدانی به مسابقه ای بروند و دست خالی از این مسابقات برگردند و صاحب مقامی نشوند.

وی مطرح نمود: در سال های گذشته سرمایه گذاری زیادی برای این ورزش در همدان اجرا شده و بخش خصوصی از هیچ تلاشی برای توسعه این ورزش فروگذار نبوده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 984

به "سومین هفته رقابت های پرش با اسب همدان برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین هفته رقابت های پرش با اسب همدان برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید