تور فرانسه: عکس های مردم ایران بر دیوار یک گالری در پاریس

به گزارش سافاری رو، تهران (پانا) - نمایشگاه عکس گروهی چاپی با عنوان مردم ایران با آثاری از هنرمندان ایرانی در کالچر گالری پاریس برپا شد.

تور فرانسه: عکس های مردم ایران بر دیوار یک گالری در پاریس

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش روابط عمومی این رویداد، نمایشگاه مردم ایران با موضوع رنگ و شادی در اقوام ایرانی با همت باشگاه عکس موج نو در پاریس گشایش یافت.

باشگاه عکس موج نو با هدف معرفی فرهنگ اقوام ایرانی در مجامع بین المللی و معرفی عکاسان ایرانی در سطح بین المللی اقدام به برگزاری نمایشگاه های عکس در کشورهای مختلف نموده است و در تقویم اجرایی خود در راستا توسعه فعالیت های بین المللی این نمایشگاه را با همکاری دفتر رایزنی فرهنگی ایران در فرانسه برگزار نموده است.

این نمایشگاه که 27 اثر از 18 عکاس از نقاط مختلف ایران را به نمایش گذاشته است از 11 نوامبر تا 3 دسامبر در کالچر گالری ایران در دفتر رایزنی فرهنگی ایران برپاست و مهمان رسمی این نمایشگاه ساعت 17 روز آدینه 19 نوامبر (28 آبان) به آدرس ساختمان شماره شش خیابان ژان بارت (75006) شهر پاریس برگزار خواهد شد.

هنرمندان صاحب اثر در این نمایشگاه عبارتند از: داوود عامری، میر صفی اندیکلایی، علی سامعی، امیررضا فخری، ساتیار امامی، محسن کابلی، عقیل مهقانی، محمد جواد مکتبی، محمدرضا مردانی سمانی، ملیحه میرزاخانیان، سهیل قنبرزاده، بهار شقایق، مهرناز قنبری، فریدون دلیری، بهادر متکی، علیرضا عباسی، علی احمدی و علی صالحی.

این نمایشگاه هر روزه از ساعت 14 تا 18 برای بازدید عموم باز است و محمدرضا کیوانفر مدیر باشگاه عکس موج نو، کیوریتوری این نمایشگاه را برعهده داشته است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2030

به "تور فرانسه: عکس های مردم ایران بر دیوار یک گالری در پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: عکس های مردم ایران بر دیوار یک گالری در پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید