فرناندس: با پوگبا می توانیم کارهای فوق العاده ای انجام بدهیم

به گزارش سافاری رو، هافبک پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد می گوید رابطه خیلی خوبی با هم تیمی فرانسوی اش دارد.

فرناندس: با پوگبا می توانیم کارهای فوق العاده ای انجام بدهیم

به گزارش خبرنگاران، برونو فرناندس که از زمان پیوستنش به منچستریونایتد به خط میانی این تیم سر و سامان بخشیده است، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس درباره بازی کنار پل پوگبا گفت: بودن در یک تیم کنار پوگبا همیشه لذت بخش است چون هم من از او چیزهای زیادی می توانم بیاموزم، هم اینکه او ازمن چیزهای زیادی می تواند بیاموزد. ما با هم می توانیم کارهای فوق العاده ای انجام دهیم.

وی اضافه نمود: من و پل رابطه خوبی با هم داریم. هر دوی ما به زبان ایتالیایی آشنایی داریم و بیشتر اوقات به زبان ایتالیایی صحبت می کنیم. من رابطه خوبی با پوگبا در داخل و خارج از زمین دارم. او آدم خوش خلقی است و همیشه در حال شوخی کردن است. از زمانی که برای اودینزه بازی می کردم از پل شناخت دارم و حالا این شانس را دارم تا کنار کسی که قهرمانی در جام جهانی را تجربه کرده، در یک تیم بازی کنم.

هافبک پرتغالی شیاطین سرخ همچنین درباره انتقاداتی که به پوگبا می شود، گفت: پوگبا می خواهد بازی کند و در ترکیب اصلی باشد، درست به مانند دیگر بازیکنان تیم. پل بازیکنی فوق العاده است که کارهای خارق العاده زیادی در سال های اخیر انجام داده است. بازی هایی که او در تقابل با نیوکاسل و پاری سن ژرمن از خود ارائه داد، فوق العاده بود.

فرناندس شرح داد: خیلی ها با خود فکر می کنند که پوگبا وقتی نیمکت نشین می شود، عصبانی است و وقتی هم که وارد زمین می شود، به خاطر همین عصبانیتش کاری برای تیم نمی کند، اما اینطور نیست و پل هر وقت که وارد زمین می شود از انگیزه لازم برخوردار است و این را با پاس گلش در بازی با پاری سن ژرمن در پاریس دیدیم.

وی در خاتمه گفت: همه با نیمکت نشینی مشکل دارند، اما این قضیه باعث ایجاد انگیزه در پل می شود. او از این انگیزه برای کمک به تیم به هنگام ورودش به میدان کمک می کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1400

به "فرناندس: با پوگبا می توانیم کارهای فوق العاده ای انجام بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرناندس: با پوگبا می توانیم کارهای فوق العاده ای انجام بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید