فیلم جدید وودی آلن با موضوع بحران مالی اروپا در یونان

به گزارش سافاری رو، خبرنگاران: وودی آلن که سال گذشته فیلم نه چندان پیروز به رم با عشق را اکران کرد، سال جاری بلو جاسمین را در نوبت اکران دارد. اما زمزمه ها حاکی از ساخت فیلم آینده اش در یونان خبر می دهد.

فیلم جدید وودی آلن با موضوع بحران مالی اروپا در یونان

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، گفته می گردد وودی آلن که چندین سال است که سنت سالی یک فیلم را حفظ نموده، سال آینده را هم در حال کارگردانی سپری خواهد نمود.

او که چند وقتی هست از فیلم هایی با لوکیشن های آمریکایی فاصله گرفته و به اروپا رفته پس از ساخت فیلم هایی در لندن، بارسلون، پاریس و رم حالا می خواهد به سراغ آتن برود. آتنی که این روزها درگیر اعتراضات خیابانی به دلیل طرح های ریاضت مالی دولت است و در حالت عادی برای فیلمبرداری یک پروژه سینمایی جای مناسبی محسوب نمی گردد. اما زمزمه ها مبنی بر این است که اتفاقا فیلم آلن هم بر پایه ورشکستگی بانک ها و این مسائل مالی است.

گفته می گردد محتمل است که پل آستر فیلمنامه فیلم وودی آلن را بنویسد که اگر این اتفاق بیفتد او به نخستین فردی تبدیل می گردد که برای آلن فیلمنامه نوشته. چرا که نویسنده تمام فیلم های قبل این کارگردان آمریکایی خودش بوده است. در نهایت گریک هالیوود ریپورتر ادعا نموده برد پیت و پنه لوپه کروز در این فیلم با هم همبازی خواهند شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 386

به "فیلم جدید وودی آلن با موضوع بحران مالی اروپا در یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم جدید وودی آلن با موضوع بحران مالی اروپا در یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید