قیمت بلیط هواپیما 14 درصد کاهش یافت

به گزارش سافاری رو، دبیر انجمن صنفی شرکت های هواپیمایی از کاهش 14 درصدی قیمت بلیط هواپیما در جدول جدید پروازهای داخلی نسبت به جدول نرخ مسیرهای پروازی در آذر 97 اطلاع داد.

قیمت بلیط هواپیما 14 درصد کاهش یافت

مقصود اسعدی سامانی درباره جدول نرخ پروازهای داخلی که از 21 شهریور اجرایی شده است، گفت: بر اساس آنالیز های اجرا شده، قیمت های جدید پروازهای داخلی در مقایسه با نرخ های آذر ماه گذشته در 60 راستا پروازی پرتردد، حدود 14 درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به این که شرکت های هواپیمایی به نرخ های جدید پایبند بوده و آن را رعایت میکنند، توضیح داد: انجمن شرکت های هواپیمایی 16 سایت فروش بلیت هواپیما را که نرخ های آن ها بالاتر از نرخ های اعلامی ایرلاین ها بوده به سازمان هواپیمایی کشوری معرفی نموده است.

وی با یادآوری این که سازمان هواپیمایی کشوری نیز این سایت ها را برای برخورد قانونی به قوه قضاییه معرفی نموده است درباره وضعیت ایرلاین ها گفت: شرکت های هواپیمایی در شرایط سختی به سر می برند و فعالیت در این وضعیت برای آن ها سخت است.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان این که در این شرایط تامین قطعه و موتور برای ایرلاین ها بسیار سخت است، اضافه کرد: با آن که مبالغ مربوط به خرید قطعات و موتور توسط شرکت های هواپیمایی پرداخت شده، اما امکان ورود آنها به کشور وجود ندارد.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 489

به "قیمت بلیط هواپیما 14 درصد کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت بلیط هواپیما 14 درصد کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید