لغو محرومیت تیم های ملی نوجوانان دختر و پسر هندبال ایران

به گزارش سافاری رو، با پیگیری وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون هندبال، محرومیت تیم های ملی نوجوانان دختر و پسر هندبال ایران لغو شد.

لغو محرومیت تیم های ملی نوجوانان دختر و پسر هندبال ایران

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از وزارت ورزش، تیم ملی نوجوانان پسر کشورمان چندی پیش با نظر نهادهای امنیتی کشور در هفتمین دوره مسابقات نوجوانان 2016 در بحرین حضور پیدا نکرد و با نظر کنفدراسیون هندبال آسیا یک دوره از حضور در این مسابقات محروم شده بود. همچنین تیم ملی نوجوانان هندبال دختر ایران پس از قرعه کشی ششمین دوره مسابقات 2015 هند، حضور پیدا نکرد و این تیم نیز با محرویت یک دوره حضور در این مسابقات روبرو شده بود.

در نامه کنفدراسیون هندبال آسیا آمده است: با توجه به نامه مورخ 29 سپتامبر(8 مهرماه) فدراسیون هندبال ایران به شیخ احمد فهد الصباح، رئیس کنفدراسیون هندبال آسیا و رئیس شورای المپیک آسیا و جلسه برگزار شده با آقای عباسعلی اکبری، سرپرست فدراسیون هندبال ایران در زمان برگزاری پنجمین دوره بازی های ساحلی آسیایی در ویتنام در مورد لغو محرومیت های تیم های نوجوانان بانوان در سال 2015 در ششمین دوره بازی های نوجوانان بانوان و سال 2016 هفتمین دوره مسابقات نوجوانان بحرین، جلسه هیئت رئیسه در روز شنبه مورخ 15 اکتبر 2016 برابر با 24 مهر ماه 95 در کشور کویت تشکیل و محرومیت های هر دو تیم نوجوانان هندبال دختران و پسران ایران بخشیده شد.

گفتنی است که پیش از این دکتر سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان طی نامه ای به شیخ احمد فهد الصباح، رئیس کنفدراسیون هندبال آسیا و رئیس شورای المپیک آسیا، خواهان لغو محرومیت تیم های هندبال نوجوانان دختر و پسر ایران شده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 588

به "لغو محرومیت تیم های ملی نوجوانان دختر و پسر هندبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو محرومیت تیم های ملی نوجوانان دختر و پسر هندبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید