ماسک: توییتر برای افزایش تعداد کاربران باید به وی چت و تیک تاک شبیه تر شود

به گزارش سافاری رو، ایلان ماسک روز پنج شنبه به کارمندان توییتر گفت که اگر این شرکت می خواهد به هدف خود یعنی رسیدن به یک میلیارد کاربر دست یابد، باید بیشتر شبیه به وی چت و تیک تاک شود.

ماسک: توییتر برای افزایش تعداد کاربران باید به وی چت و تیک تاک شبیه تر شود

طبق تازهترین گزارش های منتشر شده در این رابطه، وقتی از ماسک پرسیده شد که توییتر چگونه می تواند تعداد کاربران فعال و همچنین تعامل بین آن ها را افزایش دهد، او توضیح داد این پلتفرم باید ابزارهای تعاملی بیشتر و مجذوب کننده تری به کاربران خود ارائه کند و مطمئن شود که به مقدار کافی سرگرم کننده هستند. ثروتمندترین فرد جهان در ادامه توضیحات خود به اپلیکیشن وی چت اشاره کرد که شبکه های اجتماعی را با انجام پرداخت ها و بازی ها ترکیب کرده و از این طریق توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.

ایلان ماسک در جلسه روز پنجشنبه که به صورت ویدیویی برگزار گشت، اعلام نمود: هیچ جایگزینی برای اپلیکیشن وی چت در خارج از چین وجود ندارد. اگر بتوانیم آن را با توییتر بازسازی کنیم، موفقیت بزرگی به دست خواهیم آورد. او همچنین الگوریتم اپلیکیشن تیک تاک را به دلیل خسته کننده نبودن تحسین کرد و گفت: ما می توانیم توییتر را به همان شیوه برای جالب و سرگرم کننده بودن تقویت کنیم.

او به طور خاص بر روی بهتر بودن توییتر در انتشار اخبار تاکید کرد و گفت: من فکر می کنم توییتر می تواند در اطلاع رسانی به مردم در مورد مسائل و اخبار مهم عملکرد بسیار بهتری داشته باشد. وقتی از ماسک پرسیده شد که موفقیت توییتر طی 5 تا 10 سال آینده چگونه خواهد بود، او توضیح داد که این پلتفرم می تواند روی ارائه اخبار رسمی و تازه به کاربران تمرکز داشته باشد.

علاوه بر این مقوله، مدیرعامل شرکت تسلا بار دیگر تاکید کرد که قصد دارد تمرکز توییتر بیشتر روی اشتراک ها پرداخت ها باشد و کاربران برای دریافت برخی خدمات و قابلیت های ویژه نیاز به پرداخت هزینه دارند. او همچنین بار دیگر به برخورد سختگیرانه نسبت به کاربران فیک این پلتفرم اشاره کرد. در مجموع، صحبت های ایلان ماسک در روز پنجشنبه به کارکنان توییتر نشان می دهد که اگر پیشنهاد او برای خصوصی کردن شرکت انجام شود، تغییرات گسترده ای در توییتر ایجاد خواهد کرد. او همچنین گفت که می خواهد شرکت را از نظر مالی منضبط تر کند و مخالف کار کردن کارکنان به صورت دورکاری نیست.

مدیرعامل تسلا پیش تر اعلام کرده بود که قصد دارد تعداد کاربران ماهانه توییتر را از 217 میلیون در حال حاضر به 600 میلیون تا سال 2025 و 931 میلیون تا سال 2028 برساند. به بیانی دیگر باید گفت که او می خواهد تعداد کاربران این پلتفرم محبوب را طی شش سال آینده به 4 برابر حال حاضر افزایش دهد. او همچنین تصمیم دارد تا تعداد کاربران پولی سرویس X توییتر را به 104 میلیون نفر برساند.

همچنین بد نیست اشاره کنیم که ماسک برای افزایش درآمد این شرکت اهداف جاه طلبانه ای دارد. گفته می شود که او قصد دارد درآمدهای توییتر را تا سال 2028 به 26.4 میلیارد دلار افزایش دهد که حدود 5 برابر مقدار درآمد فعلی این پلتفرم است. مدیرعامل شرکت تسلا می خواهد که راه های کسب درآمد متنوعی را در توییتر ایجاد کند و بر این اساس، از آن جایی که تبلیغات حدود 90 درصد از درآمد توییتر را تشکیل می دهد وی قصد دارد تا سال 2028 این رقم را به 45 درصد کاهش دهد. یکی از اهداف ماسک این است که توییتر 10 میلیارد دلار از راه تبلیغات و 12 میلیارد دلار از طریق سرویس های اشتراکی درآمد کسب کند.

منبع: TheVerge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 تیر 1401 بروزرسانی: 28 تیر 1401 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2211

به "ماسک: توییتر برای افزایش تعداد کاربران باید به وی چت و تیک تاک شبیه تر شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماسک: توییتر برای افزایش تعداد کاربران باید به وی چت و تیک تاک شبیه تر شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید