مراکز تجاری استان فارس در کشورهای روسیه، قطر و عمان راه اندازی می گردد

به گزارش سافاری رو، مدیر عامل صندوق توسعه صادرات استان فارس از راه اندازی مراکز تجاری این استان در دیگر کشورها اطلاع داد و گفت: روسیه، قطر و عمان از جمله این کشورها هستند.

مراکز تجاری استان فارس در کشورهای روسیه، قطر و عمان راه اندازی می گردد

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

سکینه سیاحی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در شیراز، با بیان اینکه راه اندازی مراکز تجاری استان فارس در دیگر کشورها به نمایندگی از اتاق بازرگانی شیراز از جمله اقدامات برای توسعه صادرات استان است، گفت: این مرکز در روسیه در شهر آستاراخان که نزدیک ترین شهر این کشور به ایران است، راه اندازی می گردد.

وی با بیان اینکه این مرکز یاری خوبی برای صادرکنندگان به ویژه صادرکنندگان کوچک است، گفت: کوشش می گردد که به وسیله این مرکز بازاریابی مناسبی برای تولیدات استان فارس در بازار روسیه و کشورهای روس زبان انجام گردد.

مدیرعامل صندوق توسعه صادرات استان فارس اضافه نمود: پس از روسیه این مرکز در کشورهای قطر و عمان راه اندازی می گردد که برنامه های جامعی در این زمینه در دست تدوین است.

سیاحی راه اندازی بانک اطلاعاتی صادرکنندگان و تولیدکنندگان را از دیگر برنامه های توسعه صادرات استان فارس ذکر و اعلام کرد: در این بانک اطلاعاتی علاوه بر صادرکنندگان و تولیدکنندگان محصولات صادراتی، دارندگان زیرساخت های صادراتی از جمله صنایع سورتینگ و بسته بندی نیز لحاظ می گردد.

وی عنوان نمود: تدوین این بانک از برنامه های در دست اقدام صندوق توسعه صادرات استان فارس است که در آینده نزدیک انجام می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 615

به "مراکز تجاری استان فارس در کشورهای روسیه، قطر و عمان راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز تجاری استان فارس در کشورهای روسیه، قطر و عمان راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید