مربی تیم ملی سه گانه جوانان: اختلاف فاحشی با آسیا داریم

به گزارش سافاری رو، مربی تیم ملی سه گانه جوانان گفت: اختلاف فاحشی با آسیا داریم و باید آرام آرام فاصله را کم کنیم.

مربی تیم ملی سه گانه جوانان: اختلاف فاحشی با آسیا داریم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی لحظه آخری همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

میلاد طاهری در گفت وگو با خبرنگاران، اعلام نمود: اردوهای خوبی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا پشت سر گذاشته ایم. مرحله نخست اردو سوم فروردین در شهرستان بروجرد برگزار گردید و پس از آن در مجموعه ورزشی آزادی و تبریز نیز اردو برپا کردیم و هم اکنون نیز چهارمین مرحله اردو را در تهران داریم.

وی یادآور شد: این اردوها با دعوت از حدود 12 ورزشکار آغاز شد که با انتخابی و رکوردگیری خاتمه با پنج سه گانه کار در رقابت های قهرمانی آسیا که تیر ماه در اندونزی برگزار می گردد، شرکت می کنیم.

طاهری در پاسخ به پرسشی که چه نتیجه ای را پیش بینی می نماید؟ گفت: هرچند اختلاف فاحشی با آسیا داریم اما نتیجه خوبی را متصور هستیم. سه گانه کمی دیر وارد کشورمان شد و زمان می برد تا بخواهیم سکوی آسیایی بگیریم و در حال حاضر این امر کمی دور از دسترس است و باید آرام آرام این فاصله را کم کنیم.

این ورزشکار و مربی لرستانی تأکید کرد: به هر حال این قول را می دهیم که نسبت به دوره های گذشته نتیجه بهتری بگیریم، چون تمرین های خوبی پشت سر گذاشته ایم.

وی با بیان اینکه ورزشکارها قبل از حضور در رقابت های قهرمانی آسیا باید در قهرمانی کشور شرکت نمایند، اضافه نمود: ملی پوشان در این پیکارها می توانند محک خوبی بخورند و کوشش می کنیم با آمادگی 100 درصد به اندونزی اعزام شویم و نماینده شایسته ای برای کشورمان باشیم.

طاهری گفت: فدراسیون سه گانه، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در این مدت حمایت های خوبی از تیم جوانان داشته اند و امیدواریم با کسب نتایج مطلوب، پاسخ خوبی به این حمایت ها بدهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 780

به "مربی تیم ملی سه گانه جوانان: اختلاف فاحشی با آسیا داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی تیم ملی سه گانه جوانان: اختلاف فاحشی با آسیا داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید