مطالبات کشتی گیران و مربیان را به طور کامل پرداخت شد

به گزارش سافاری رو، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون کشتی، عباس سروری رئیس هیأت کشتی استان خراسان جنوبی در خصوص پرداخت بدهی ها مربوط به تیم این استان که سال گذشته در لیگ برتر کشتی فرنگی شرکت نموده بود گفت: خوشبختانه با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در استان خراسان اتفاقات خوبی برای هیأت کشتی رقم خورد که یکی از آنها پرداخت بدهی های مربوط به تیم ما در لیگ برتر بود.

مطالبات کشتی گیران و مربیان را به طور کامل پرداخت شد

سروری ادامه داد: اگر کشتی گیر یا مربی نیز به این پرداختی ها اعتراضی دارد می تواند به دفتر هیأت کشتی مراجعه کند و ما در این مورد جوابگو هستیم.

رئیس هیأت کشتی استان با اشاره به نتایج مثبت سفر رئیس فدراسیون به استان خراسان جنوبی در خصوص فرایند ساخت سالن و خانه کشتی این شهر گفت: خوشبختانه همه چیز به خوبی پیش می رود و ما با حضور رئیس شورای شهر بیرجند زمینی به مساحت بیش از 2 هزار متر را در منطقه مهرشهر تعیین کردیم و کلنگ احداث آن بر زمین زده شد.

وی اضافه کرد: البته قرار است نقشه سالن و خانه کشتی را برای ساخت به اداره کل ورزش و جوانان استان بدهیم، اما برنامه ما ساخت سالنی با ظرفیت 3 تخته تشک به همراه سالن گرم به ظرفیت 2 تخته تشک است. همچنین در نظر داریم سالن بدنسازی و خوابگاه به ظرفیت 400 نفر در کنار این سالن احداث کنیم که برای اینکه کارها به خوبی پیش برود فرایند کار به صورت مرحله به مرحله خواهد بود و ابتدا سالن اصلی و پس از آن سایر امکانات احداث خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1416

به "مطالبات کشتی گیران و مربیان را به طور کامل پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطالبات کشتی گیران و مربیان را به طور کامل پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید