مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی رولی شرکت سامسونگ تا ماجرای جالب خودرو خودران اوبر

به گزارش سافاری رو، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی رولی شرکت سامسونگ تا ماجرای جالب خودرو خودران اوبر

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

شرکت سامسونگ حق اختراع گوشی رولی را ثبت کرد. این در حالی است که هنوز سرنوشت گوشی تاشو سامسونگ تعیین نشده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت اوبر معتقد است مردم رفتاری آزاردهنده با خودروهای خودران این شرکت دارند و حتی روند فعالیت این نوع خودروها را مختل می نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت ویوو اطلاعاتی تازه از گوشی زد وان پرو منتشر نموده است. این گوشی به زودی وارد بازارهای هند خواهد شد و شرکت ویوو حساب ویژه ای برای فروش این گوشی باز نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دولت ژاپن در حال کار روی یک سیستم هوشمند است که روند صدور یا تمدید گواهینامه برای افراد سالمند را سخت می نماید. هدف از این سیستم کاهش مخاطرات رانندگی سالمندان است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مارک ریشر مدیر بخش محصولات گوگل معتقد است شرایط امنیت محصولات اپل که با استفاده از گزینه تازه ورود به سیستم اپل فعال شده است، بسیار قوی تر از هر نوع سیستم رمزگذاری دیگری است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت بی ام و نوعی عینک هوشمند طراحی نموده است که می تواند برای تعمیر خودرو بسیار کاربردی باشد. این عینک هوشکند اولین عینک هوشمند تعمیرکاران بی ام و نیست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 4 دی 1401 بروزرسانی: 4 دی 1401 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2297

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی رولی شرکت سامسونگ تا ماجرای جالب خودرو خودران اوبر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی رولی شرکت سامسونگ تا ماجرای جالب خودرو خودران اوبر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید