نیروی انتظامی، 2 میلیون لیتر سوخت از 61 تانکر کشف شد

به گزارش سافاری رو، فرمانده انتظامی استان از کشف 2 میلیون لیتر سوخت قاچاق با همکاری پلیس امنیت اقتصادی ناجا در شهرستان ساوه خبر داد.

نیروی انتظامی، 2 میلیون لیتر سوخت از 61 تانکر کشف شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار حسن مفخمی شهرستانی در مصاحبه پایگاه خبری پلیس گفت: در تداوم طرح های مبارزه با مخلان کلان اقتصادی، پلیس شهرستان ساوه در همکاری با پلیس امنیت اقتصادی ناجا از فعالیت اعضای یک باند قاچاق سازمان یافته سوخت در یکی از قطب های صنعتی این شهرستان مطلع شدند.

وی اضافه کرد: در مراحل تحقیقات تخصصی کارشناسان پلیس مشخص شد که یک شرکت صنعتی که در زمینه فرآورده های روغنی فعالیت داشته با استفاده از برخی خلا های نظارتی در گمرک، مواد سوختی را تحت عنوان روغن های صنعتی از کشور صادر می کند.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیس، تیمی از ماموران پلیس شهرستان ساوه به همراه اکیپی از ماموران پلیس امنیت اقتصادی ناجا به این شرکت اعزام و با هماهنگی اجرا شده با مرجع قضائی، تعداد 61 دستگاه تانکر سوخت رسان در حال خروج از شهرک صنعتی شهرستان را توقیف کردند.

سردار مفخمی شهرستانی ادامه داد: با انتقال این خودرو ها به شرکت پخش فرآورده های نفتی و تخلیه محموله تانکرها، 2 میلیون لیتر مواد سوختی با ماهیت نفت و گاز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: 3 نفر از مسئولان این شرکت با دستور قضائی دستگیر شدند و در این خصوص پرونده ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1145

به "نیروی انتظامی، 2 میلیون لیتر سوخت از 61 تانکر کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیروی انتظامی، 2 میلیون لیتر سوخت از 61 تانکر کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید