تور استانبول ارزان: هتل های نزدیک به سفارت کانادا در استانبول

به گزارش سافاری رو، حضور به موقع در سفارت مهم ترین مسئله ای ست که متقاضیان وقت انگشت نگاری باید به آن توجه کنند و اقامت در هتل های نزدیک به سفارت کانادا در استانبول متقاضیان را به هدف خود نزدیک تر می کند. از این رو پیشنهاد می کنیم لیستی از نزدیک ترین هتل های 3، 4 و 5 ستاره با موقعیت مکانی مناسب را به خاطر بسپارید.

تور استانبول ارزان: هتل های نزدیک به سفارت کانادا در استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

متقاضیان ویزای کانادا می دانند که سفارت جهت انگشت نگاری در کشور ثالث مانند ترکیه، امارات، ارمنستان و … اجرا شده و افراد متقاضی بایستی در روز و ساعت مشخص شده در سفارت حضور پیدا کنند. از آنجایی که ممکن است فضای مقصد انتخاب شده برای بیشتر متقاضیان شناخته شده نباشد پیشنهاد می کنیم یکی از هتل های نزدیک به سفارت کانادا را برای اقامت انتخاب کنید. در ادامه با تعدادی از هتل هایی که از نظر موقعیت مکانی کمترین فاصله را با سفارت کانادا در استانبول دارند آشنا می شویم.

معرفی هتل های نزدیک به سفارت کانادا در استانبول

شهر استانبول از سیستم حمل و نقل عمومی منظم و قوی برخوردار است. به طوری که گردشگران می توانند با استفاده از مترو در کمترین زمان و با صرف پایین ترین هزینه خود را به محل مورد نظرشان برسانند با این حال بهتر است افرادی که به قصد انگشت نگاری در سفارت کانادا به این شهر سفر می کنند؛ در هتلی اقامت داشته باشند که از نظر موقعیت مکانی نزدیک ترین فاصله را به سفارت کانادا در استانبول داشته باشد.

هتل های 3 ستاره نزدیک به سفارت کانادا در استانبول

  • هتل 3 ستاره Levent
  • هتل 3 ستاره Neva Flats
  • هتل 3 ستاره Grand Papirus
  • هتل 3 ستاره Grand Hisar

هتل های 4 ستاره نزدیک به سفارت کاناد ا در استانبو ل

  • هتل 4 ستاره Cartoon Hotel
  • هتل 4 ستاره Istanbul Dora Hotel
  • هتل 4 ستاره Park dedeman levent
  • هتل 4 ستاره Konak Hotel Istanbul

هتل های 5 ستاره نزدیک به سفارت کاناد ا در استانبو ل

  • هتل 5 ستاره Movenpick
  • هتل 5 ستاره Grand cevahir
  • هتل 5 ستاره Wyndham grand Istanbul levent
  • هتل 5 ستاره Sheraton

نحوه گرفتن وقت سفارت کانادا از استانبول

برای گرفتن وقت سفارت کانادا از استانبول بایستی از طریق وب سایت رسمی سفارت اقدام کرد. بدبن صورت که ابتدا در وب سایت ثبت نام کرده و پس از تکمیل فرم آنلاین، بارگذاری دقیق و کامل مدارک مکان انگشت نگاری را مشخص کنید.

در ادامه نیز وجه واریزی سفارت را پرداخت و با در دست داشتن برگه بایومتریک در روز و ساعت مشخص شده در محل حضور پیدا کنید.

در واقع سیستم مشخص وقت انگشت نگاری چه در سفارت کانادا در استانبول و چه در سایر سفارت ها مانند دبی، ارمنستان و … به یک صورت می باشد.

فقط در برخی از مواقع ممکن است با انتخاب یک مقصد تاریخ مشخص شده جهت انگشت نگاری زودتر مشخص شود و البته نکته مهم دیگر اینکه متقاضیان ایرانی ویزای کانادا برای سفر به استانبول نیازی به دریافت ویزا ندارند.

فاصله فرودگاه استانبول تا سفارت کانادا

سفارت کانادا در استانبول در خیابان لونت 4؛ نزدیکی بی اغلو قرار گرفته است. این سفارت با فرودگاه استانبول حدود 44 کیلومتر فاصله دارد؛ یعنی متقاضیان ویزای کانادا می توانند پس از پیاده شدن از هواپیما و انجام امور فرودگاهی در مدت زمان حدودی نیم ساعت در محل مورد نظر خود حضور پیدا کنند.

با این حال پیشنهاد می کنیم به دلیل تأخیر غیر قابل پیش بینی در پروازها و یا هر گونه پیشامد احتمالی دیگر حتماً یک روز قبل از انگشت نگاری ویزای کانادا در استانبول حضور پیدا کنید. بدین ترتیب می توانید با موقعیت مکانی هتل محل اقامتتان آنا شده، فاصله آن را تا فرودگاه تخمین زده و نهایتاً در موعد مقرر در محل انگشت نگاری حضور پیدا کنید.

حتی اگر هتل شما در نزدیکی سفارت قرار گرفته بهتر است یک روز قبل راستا منتهی به آن را مرور کنید.

فاصله میدان تکسیم استانبول تا سفارت کانادا

بی شک میدان تکسیم از اصلی ترین مکان های دیدنی استانبول به شمار رفته و برای گردشگران بسیار مجذوب کننده است. متقاضیان ویزای کانادا نیز می توانند بخشی از وقت خود را به گشت و گذار در این میدان زیبا اختصاص دهند.

میدان تکسیم در فاصله ده دقیقه ای از سفارت کانادا در استانبول قرار گرفته و بنای یادبود جمهوری، خیابان استقلال با کافه های دنج، رستوران های مجذوب کننده و مراکز خرید لوکس، مغازه های کوچک و رنگارنگ محلی، کافه های کوچک و بزرگ که با طعم قهوه مسافران را به سوی خود می کشانند، انواع اغذیه های خیابانی و فضای هنری بسیار زیبا از جاذبه های آن به شمار می فرایند.

با قدم زدن در این خیابان می توانید با خرید سوغاتی و لذت بردن از موسیقی های خیابانی استرس وقت سفارت را کاهش دهید.

آدرس سفارت کانادا در استانبول

آدرس: Levent, 209 Buyukdere Caddesi 4 İstanbul TR, Tekfen Tower No:4, 34394, Turkey

ساعات کاری: روزهای دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از ساعت 9 تا 12 ظهر (سفارت در روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل است)

منبع: ستاره ونک
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2143

به "تور استانبول ارزان: هتل های نزدیک به سفارت کانادا در استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول ارزان: هتل های نزدیک به سفارت کانادا در استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید