هیچ جوری ترین اختراع جهان رونمایی شد

به گزارش سافاری رو، به گزارش خبرنگاران (ایبنا)، شاهی در این مراسم هدف از خلق این اثر را نوشتن برای بچه ها به زبان طنز بیان کرد و گفت: این موضوع برایم ارزشمند است که توانسته باشم کودکی را هنگام خواندن این رُمان بخندانم.

هیچ جوری ترین اختراع جهان رونمایی شد

او با اشاره به اینکه قرار نیست هر داستانی برای هدف از پیش معین شده ای نوشته و منتشر گردد، اضافه کرد: به عقیده من تمام داستان ها الزاماً نباید دارای پیغام خاصی بوده یا آموزشی باشند.

شاهی شخصیت های خانواده کتاب هیچ جوری ترین اختراع جهان را عجیب توصیف کرد و گفت: از نظر بچه های این خانواده، مادرشان دو حالت مادر و نامادری دارد و آنها می خواهند اختراعی نمایند که او در حالت مادر باقی بماند تا اینکه در نهایت متوجه می شوند شخصیت مادرشان دوتاست.

وی دوستی، همدلی و کشف استعداد را از مضامین رمان خود برشمرد و به تصویرگری کتاب نیز اشاره نمود: بخش درخور توجهی از مجذوب کنندهیت روایت، حاصل تصویر آن است که غزاله بیگدلو در این اثر به خوبی از عهده این کار برآمده است.

فرزانه رحمانی، نویسنده و کارشناس کتاب کودک و نوجوان نیز در این نشست، با بیان اینکه هیچ جوری ترین اختراع جهان قابلیت این را دارد که به خوانندگان، ایده های بسیاری برای نوشتن بدهد، گفت: این نکته برای مخاطبان گروه سنی این کتاب بسیار جالب و مجذوب کننده خواهد بود.

وی شخصیت پردازی زهرا شاهی در این اثر را فوق العاده دانست و اضافه کرد: این کتاب به شدت ایرانی است و القاب و اسامی که نویسنده انتخاب نموده آن را بسیار درخشان، سرگرم نماینده و لذت بخش نموده است.

نشر افق رمان دوجلدی هیچ جوری ترین اختراع جهان را با عناوین رز+ اختراع * فندک و مادر + نامادر ÷ سیب زمینی سرخ نموده برای گروه سنی 7 تا 11 سال علاقه مند به داستان های طنزآمیز منتشر نموده است.

در شرح پشت جلد دوم این کتاب می خوانیم:

مامان بیشتر وقت ها در حالت نامادر است. اما عجیب اینجاست که هر وقت از خانه بیرون می رود به شکل مادر در خانه ظاهر می گردد. او تازگی ها سخت گیرتر شده و تمام تفریحات تابستانی حتی اختراع کردن را ممنوع نموده است. برای همین فری و وزی تصمیم می گیرند وسیله ای اختراع نمایند تا مامان را همواره در حالت مادر نگه دارند..

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 24 مرداد 1402 بروزرسانی: 24 مرداد 1402 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2396

به "هیچ جوری ترین اختراع جهان رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ جوری ترین اختراع جهان رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید