ورزش را وسیله ای برای اثبات توانمندی هایم می دانم

به گزارش سافاری رو، به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، ساره جوانمردی با کسب نشان برنز، اولین افتخارآفرین کاروان ورزشی ایران در بازیهای پارالمپیک لندن بود.

ورزش را وسیله ای برای اثبات توانمندی هایم می دانم

جوانمردی گفت: از سال 82 به فعالیت های ورزشی روی آوردم و در رشته والیبال نشسته کار خود را شروع کردم. در پنج سالی که از فعالیتم در این رشته می گذشت تا مرز حضور در تیم جوانان نیز پیش رفتم که به دلیل تشکیل نشدن تیم در آن موقع، این اتفاق روی نداد.

سال 87 ، سال سرنوشت سازی برای ساره جوانمردی بود؛ سالی که او به واسطه انتخاب رشته تیراندازی با تفنگ، مسیری جدید را در زندگی ورزشی خود شروع کرد. او هفت ماه بعد در مسابقات لیگ به نشان طلا دست یافت و دقیقا یک سال بعد هم به عضویت تیم ملی درآمد. جوانمردی پیروز به کسب نشان نقره مسابقات جهانی اسپانیا در سال 2009 شد و پس از آن نشان طلای انفرادی و نشان برنز تیمی از مسابقات جهانی ترکیه در سال 2010 و نشان نقره از مسابقات پارآسیایی گوانجو را کسب کرد.

جوانمردی در مورد بازی های پارالمپیک 2012 لندن گفت: برای حضور در بازی های پارالمپیک ، تمرینات خود را به صورت منظم زیر نظر مربی ام خانم رقیه الله کرمی انجام دادم و همراهی هم تیمی ام عالیه محمودی برای حضور در این رقابتها به من یاری کرد. خاتمه در روز مسابقات تیراندازی در ماده ده متر تفنگ بادی (کلاس SH1) ، پیروز شدم به نشان برنز دست پیدا کنم که این مدال اولین نشان کاروان ایران نیز محسوب می شد.

وی گفت: هم اکنون همزمان با ورزش به کار و تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی اشتغال دارم. معتقدم که ورزش برای من به منزله وسیله ای برای اثبات توانمندی هایم است. خوشحالم که ورزش توانسته ابزار برای دستیابی به این هدفم باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 481

به "ورزش را وسیله ای برای اثبات توانمندی هایم می دانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزش را وسیله ای برای اثبات توانمندی هایم می دانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید