سفر به آمریکا: پارک آبشار جدیدی که به زودی در نیویورک افتتاح می گردد

به گزارش سافاری رو، بازدیدکنندگان که به نیویورک می آیند، به زودی شاهد سایت جدید و جذابی در این شهر خواهند بود که یک فضای عمومی پویا و دارای کاربری چندگانه است که شامل پارک وسیعی است و قرار است که یک تفرجگاه کنار آبی هم در بروکلین افتتاح گردد.

سفر به آمریکا: پارک آبشار جدیدی که به زودی در نیویورک افتتاح می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور آمریکا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

پارک دومینو که قرار است طبق برنامه ریزی ها همین تابستان باز گردد، محوطه ای عظیم در ویلیامزبرگ است که به سه ناحیه مجزا از یکدیگر تقسیم شده است که به بازدید عمومی اختصاص داده شده اند. فضاهای ویژه ای برای انجام فعالیت های ورزشی و تفریحی اختصاص داده می گردد، در حالی که بازدیدنمایندگانی که می خواهند کمی قدم بزنند، می توانند بین یک اسکله ساحلی و شش هکتار پارک با شکوه، یکی را به دلخواه انتخاب نمایند. این پروژه توسط شرکت معماری چشم انداز، عملیات میدانی جیمز کورنر، طراحی شده است و یکی از اهداف آن، بهبود ارتباط با منطقه ساحلی است.

در همه جای این منطقه که در محل کارخانه سابق تصفیه شکر ساخته شده است، مصنوعات صنعتی معتبری به چشم می خورد و یک جهت پیاده روی تاریخی ویژه در این سایت صنعتی 11 هکتاری وجود دارد که به بازدیدنمایندگان اجازه می دهد که شاهد داستان تجارت شکر نیویورک که عمری به درازای یک قرن دارد، باشند. این منطقه تفریحی ساحلی که 365 متر درازا دارد، یک جهت پیوسته در امتداد رودخانه شرقی است که منظره ای پانوراما از خط افق منهتن دارد، اما پارک تفریحی که از خیابان دوم جنوبی به سمت خیابان گراند می گذرد شامل باغ کاج ژاپنی، یک محوطه پیک نیک 100 نفره، یک کیوسک غذا، یک محوطه چمن کاری شده و یک ساحل شهری با امکانات مختلف است.

فضای اجتماع مرکزی به چهار قسمت تقسیم شده است و دارای یک رودخانه است، در حالی که گردشگران و افراد محلی منطقه The Big Apple هم می توانند از جهتهایی که مخصوص سگ ها ساخته شده است، زمین های والیبال و میدان بازی چند منظوره با مساحت 1920 مترمربعی استفاده نمایند. کارخانه شکر دومینو، بخش عظیمی از این پروژه است که شامل فضاهای عمومی چند منظوره، یک محوطه اداری 115 کیلومترمربع و ساختمان های مسکونی در سرتاسر سایت است.

منبع: کجارو
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1491

به "سفر به آمریکا: پارک آبشار جدیدی که به زودی در نیویورک افتتاح می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفر به آمریکا: پارک آبشار جدیدی که به زودی در نیویورک افتتاح می گردد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به آمریکا: پارک آبشار جدیدی که به زودی در نیویورک افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید