پارک بنجاکیتی بانکوک، طبیعتی بکر در قلب شهر

به گزارش سافاری رو، پارک بنجاکیتی یکی از پارک هایی است که در مرکز شهر بانکوک قرار گرفته است و به راحتی می توانید به آن دسترسی داشته باشید. این پارک به افتخار جشن تولد 72 سالگی ملکه این کشور بنا شد و امروزه فعالیت های زیادی مانند دوچرخه سواری و قایق رانی در آن امکان پذیر است. برای اشنایی بیشتر با این پارک زیبا در قلب بانکوک، با خبرنگاران همراه باشید.

پارک بنجاکیتی بانکوک، طبیعتی بکر در قلب شهر

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

اگر به دوچرخه سواری علاقه دارید، می توانید یک دوچرخه کرایه نموده و با آن گشتی در پارک بزنید. حتی می توانی قایقی کرایه کنید و در دریاچه پارک به قایق سواری بپردازید که باب میل فرزندانتان هم هست. این پارک امکانات دیگری نیز همچون زمین بازی، مکانی برای اسکیت، عمارتی مرکزی با فواره ها و یک حیاط نیم دایره زیبا دارد که آن را به مکانی ایده آل برای برپایی پیک نیک و تماشای مردم تبدیل نموده است.

در مقایسه با پارک لومپینی (محبوب ترین پارک بانکوک)، همه چیز در این پارک آرام تر است؛ عصرها موسیقی و جمعیت زیادی از مردم وجود ندارد، اما علی رغم تمامی این مسائل، به لطف دریاچه ای که در مرکز پارک بنجاکیتی وجود دارد، این پارک مکان بسیار مناسبی برای گشت وگذار و سیاحت است. از تفریحاتی که در این پارک وجود دارد، بیشتر روی فعالیت های فضای باز تاکید شده است و به همین منظور جهت مخصوص دوچرخه سواری هم در آن احداث نموده اند. شما می توانید برای قدم زدن در فضایی بسیار زیبا و سرسبز هم به این پارک بیایید. در نزدیکی این پارک یک مرکز خرید بزرگ نیز قرار گرفته است.

مساحت این پارک حدود 21 هکتار است. پارک بنجاکیتی در سال 2004 و به افتخار تولد 72 سالگی ملکه سیریکیت افتتاح شد. بخشی از طرح دولت توسعه دادن به فضاهای سبز، به منظور بهبود و ارتقای قابلیت زندگی و زیست پذیری در شهر بانکوک بود و به همین علت دولت کوشش زیادی برای توسعه فضاهای سبز شهری انجام داد و افتتاح این پارک را نیز می توان در راستای این هدف دانست.

پارک بنجاکیتی در منطقه Asok واقع شده است که این منطقه را تقریبا مرکز بانکوک می نامند و می توانید با چند دقیقه پیاده روی به سمت جنوب در خیابان Rachadpisek از ایستگاه Asok یا به سمت شمال خیابان از ایستگاه مرکز کنوانسیون ملکه سیرکیت به این پارک برسید. شما می توانید همه روزه از ساعت 6 صبح تا 9 شب از این پارک بازدید نموده و از طبیعت زیبای آن لذت ببرید.

منبع: کجارو / bangkok.com
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 551

به "پارک بنجاکیتی بانکوک، طبیعتی بکر در قلب شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک بنجاکیتی بانکوک، طبیعتی بکر در قلب شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید