پارک هانگ سئو: نگران شرایط روحی و روانی بازیکنان جوان ویتنام برای رویارویی با ایران هستم

به گزارش سافاری رو، سرمربی کره ای تیم ملی فوتبال ویتنام از رویارویی با تیم های غرب آسیا از جمله ایران در جام ملت ها هراس دارد.

پارک هانگ سئو: نگران شرایط روحی و روانی بازیکنان جوان ویتنام برای رویارویی با ایران هستم

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی، پارک هانگ سئو درباره میزان آمادگی تیم ملی فوتبال ویتنام برای شرکت در جام ملت های آسیا 2019 که از امروز (شنبه) با رویارویی تیم های ملی امارات و بحرین از گروه A شروع می گردد گفت: ویتنام در شرایط کنونی ضعف چندانی ندارد و می توانیم روی این تیم در جام ملت های آسیا حساب کنیم.

سرمربی کره ای تیم ملی فوتبال ویتنام اضافه کرد: با آنالیز کل شرایط می توانیم بگویم دارای ضعف های بزرگ و زیادی نیستیم. هدف ویتنام صعود از مرحله گروهی جام ملت های آسیا است. الان ما تیم قدرتمندی در جنوب شرق آسیا هستیم. قطعا رقابت های جام ملت های آسیا سطح فنی سخت تری خواهد داشت.

پارک هانگ سئو که تیمش در گروه D جام ملت های آسیا با تیم های ملی ایران، عراق و یمن واقع شده است ادامه داد: ترسم این است که ما در گروه D با حریفان بسیار قدرتمندی روبرو هستیم. من تجربه راهنمایی تیم ملی فوتبال ویتنام در این رقابت ها با تیم های غرب یا شمال آسیا را ندارم. چنین تجربه ای را فقط با تیم زیر 23 سال ویتنام در آسیا کسب نموده بودم. برنامه آماده سازی تیم ملی فوتبال ویتنام برای شرکت در جام ملت های آسیا 2019 به طور کلی بد نبود. فقط تا اندازه ای نگران شرایط روحی و روانی بازیکنان جوان ویتنام هنگام بازی برابر ایران و عراق هستم.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 393

به "پارک هانگ سئو: نگران شرایط روحی و روانی بازیکنان جوان ویتنام برای رویارویی با ایران هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک هانگ سئو: نگران شرایط روحی و روانی بازیکنان جوان ویتنام برای رویارویی با ایران هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید