پرسپولیس در پی ضربه کاری به رقیب ، تماس مخفیانه برای انتقال بزرگ

به گزارش سافاری رو، پرسپولیس با از دست دادن آل کثیر باید یک مهاجم به تیمش اضافه کند و جالب است که بدانید پرسپولیسی ها دوباره به فکر جذب بازیکن سابق افتاده اند.

پرسپولیس در پی ضربه کاری به رقیب ، تماس مخفیانه برای انتقال بزرگ

به گزارش خبرنگاران پرسپولیس با جذب شهاب زاهدی، مسعود ریگی و محمدحسین کنعانی زادگان، تیمش را در 3پست مهم تقویت کرد ولی در آستانه سفر به ترکیه، مهم ترین دغدغه یحیی گل محمدی کمبود بازیکن در خط حمله است. این در حالی است که عیسی آل کثیر هم در تصمیمی غیرقابل پیش بینی راهی سپاهان شد؛ اتفاقی که ناراحتی شدید یحیی از مدیران پرسپولیس را به همراه داشته است. گل محمدی حتی در تمرین روز دوشنبه پرسپولیس هم از پیوستن آل کثیر به سپاهان خبر نداشت و به خبرنگاران گفت که اگر این بازیکن قصد ماندن دارد، حاضر است اقداماتی انجام دهد تا آل کثیر قراردادش را تمدید کند. عیسی اما خاتمه درحالی که از لحاظ مالی با پرسپولیس به توافق نرسیده بود، به پیشنهاد وسوسه انگیز سپاهان پاسخ مثبت داد تا چالش های پرسپولیس در خط حمله بیشتر گردد.

پرسپولیس تلافی می نماید؟

پرسپولیس فصل گذشته چند بازیکن را به صورت مستقیم از سپاهان جذب کرد و سال جاری هم ریگی را از تیم اصفهانی به فهرست تیمش اضافه نمود. بدون شک جذب آل کثیر هم می تواند یک اقدام تلافی جویانه از سپاهان باشد، آن هم در شرایطی که سپاهان در خط حمله 4مهاجم دارد؛ شهریار مغانلو، رضا اسدی، کاوه رضایی و رضا شکاری. حالا پرسپولیس با از دست دادن آل کثیر باید یک مهاجم به تیمش اضافه کند و جالب است که بدانید پرسپولیسی ها دوباره به فکر جذب مغانلو افتاده اند.

سپاهان 2 سال پیش با ارائه یک پیشنهاد مالی خوب به باشگاه سانتاکلارا، مغانلو را از چنگ پرسپولیس درآورد ولی حالا مدیران این باشگاه تهرانی براساس خواسته گل محمدی درصدد جذب مغانلو هستند. پرسپولیس بعد از اتمام لیگ کوشش هایش را برای جذب این بازیکن آغاز کرد ولی باشگاه سپاهان در چند نوبت اعلام نمود که مغانلو قرارداد دارد و بدون رضایت باشگاه نمی تواند جدا گردد. این در حالی است که گفته می گردد در قرارداد مغانلو با سپاهان بند جدایی هم وجود ندارد.

از طرفی برای پرسپولیس هرگز این موضوع آسان نخواهد بود که آقای گل فصل گذشته لیگ برتر را از تیمی مثل سپاهان جذب کند ولی مدیران پرسپولیس عزم خود را جزم نموده اند تا این انتقال را به خاتمه برسانند. نکته مهم اینجاست که مهاجم سپاهان هم از چند هفته پیش به فکر ترک این تیم افتاده ولی هنوز تعیین نیست این اتفاق به خاتمه برسد یا خیر. او از لیگ های پرتغال، ترکیه و بعلاوه لیگ امارات پیشنهاد دارد و مدتی پیش به دوستانش گفته بود که دوست دارد دوباره به خارج از ایران برود ولی حالا پرسپولیس هم به تیم های خواستار مغانلو اضافه شده است.

یحیی برای فصل بعد خواستار قطع همکاری با پریرا شده و فسخ قرارداد این بازیکن هم دست یحیی را برای تقویت خط حمله بازتر خواهد نمود. پرسپولیس با وجود جذب زاهدی، حالا می خواهد یک گام مهم دیگر برای جذب مغانلو بردارد. شایعه شده مدیران این باشگاه با مغانلو تماس گرفته اند و حالا باید دید او چگونه می خواهد چالش با سپاهان را برای جدایی از این باشگاه به خاتمه برساند. حتی اگر حضور مغانلو در پرسپولیس هم منتفی گردد، این بازیکن تمایل به جدایی از سپاهان و رفتن به یک تیم خارجی دارد. پرسپولیس اگر در جذب این بازیکن ناکام بماند، سراغ گزینه های خارجی خواهد رفت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 تیر 1402 بروزرسانی: 21 تیر 1402 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2384

به "پرسپولیس در پی ضربه کاری به رقیب ، تماس مخفیانه برای انتقال بزرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در پی ضربه کاری به رقیب ، تماس مخفیانه برای انتقال بزرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید