چاره ای جز کنار آمدن با شرایط کنونی نداریم، هنوز منتظر پاداش هستیم

به گزارش سافاری رو، مصطفی حسین خانی مدعی وزن 74 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد که این روزها به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی اردوهای تیم ملی، تمرینات خود را بصورت انفرادی برگزار می نماید به خبرنگاران گفت: نزدیک به 6 ماه است که با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اردوهای تیم ملی، مجبوریم با محدودیت های فراوانی به تمرین بپردازیم. هر چند این نحوه تمرین، برای آماده سازی ایده آل و مطلوب همیشگی کافی نیست، اما به هر حال مجبوریم برای حفظ آمادگی نسبی روحی و جسمی خودمان با این شرایط بسازیم.

چاره ای جز کنار آمدن با شرایط کنونی نداریم، هنوز منتظر پاداش هستیم

وی ادامه داد: خوشبختانه من توانستم با مساعدت مسئولان دانشگاه علم و صنعت تهران از امکانات این دانشگاه از قبیل سالن تمرین و بدنسازی و همچنین فضای مطلوب و ایمن از نظر مصونیت از ویروس کرونا استفاده کنم. البته هنوز به دلیل نامشخص بودن زمان مسابقات آینده و بلاتکلیفی کشتی در ماههای اخیر ، نمی توان به درستی برنامه ریزی کرد و فعلا باید با این شرایط کنار بیائیم.

آزادکار عنواندار تیم ملی کشتی کشورمان به آخرین شرایط مربی اش که به کرونا مبتلا شده بود، گفت: من در این مدت زیر نظر اسماعیل پلوئی به عنوان مربی اصلی خودم تمرین می کردم، اما وی چندی پیش به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان طالقانی تهران بستری شد. خوشبختانه وی مدتی است با بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شده و باید دوران نقاهت را در منزل پشت سر بگذارد.

حسین خانی به بدنشانسی های متعدد قبل از رویدادهای مهم اشاره نمود و گفت: قصد یادآوری روزهای سخت گذشته را ندارم، اما من دو بار به دلیل پارگی رباط زانو در آستانه مسابقات مهم بین المللی مجبور به دوری از میادین شدم. البته این مصدومیت ها با انجام عمل جراحی رفع شد و من دوباره توانستم به تمرینات کشتی بازگردم اما اگر مصدوم نمی شدم، می توانستم مدال های بیشتری در رقابتهای جهانی کسب کنم.

وی دور بودن مقطعی از میادین کشتی را مثبت خواند و گفت: من در این سالها مجبور شدم در بعضی مواقع از کشتی فاصله بگیرم که البته این فاصله و دوری به سود من شد. در این مدت متوجه شدم واقعا از کشتی چه می خواهم و هر بار با انگیزه و روحیه مضاعفی به تمرینات بازگشتم. گاهی اوقات ضروری است ورزشکاران از استرس و تمرینات طاقت فرسای همیشگی فاصله بگیرند و خودشان را احیا نمایند.

حسین خانی در مورد شروع رقابتهای لیگ کشتی هم گفت: امیدوارم تمهیداتی اندیشیده گردد تا ما بتوانیم به زودی در لیگ حضور یابیم. طبیعتا تعطیلی لیگ به سود ما نیست و ممکن است همین اسپانسرهای معدود کشتی را هم از میدان به در کند.

آزادکار مدعی وزن 74 کیلوگرم تیم ملی کشتی در سرانجام به عدم پایبندی مسئولان به تعهدات و وعده ها اشاره نمود و گفت: متاسفانه ما منبع درآمد مشخصی به جز حضور در لیگ و دریافت پاداش های قهرمانی نداریم. امیدوارم پاداش قهرمانان و مدال آوران هر چه زودتر با حمایت و توجه متولیان ورزش پرداخت گردد، چراکه قهرمانان ورزشی برای تکرار مدال آوری و افتخارات بین المللی احتیاج به حمایت همه جانبه دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1268

به "چاره ای جز کنار آمدن با شرایط کنونی نداریم، هنوز منتظر پاداش هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاره ای جز کنار آمدن با شرایط کنونی نداریم، هنوز منتظر پاداش هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید