چطور یک هفته را در ایتالیا بگذرانیم؟

به گزارش سافاری رو، سفر به ایتالیا

شگفت انگیز است، تور ایتالیا! کشوری که لبریز از گنجینه های گردشگری، غذاهای خوشمزه و مردم خونگرم است و واقعا برای اینکه بتوانید همه این شگفتی ها را با گوشت و خونتان درک کنید، باید یک عمر در آن زندگی کنید، اما صبر کنید! اگر بخواهید سفر به ایتالیا کنید آن هم به عنوان یک توریست، احتمالا همه عمر زمان نخواهید داشت. بسیاری از افراد به خصوص افرادی که با تور مسافرت می نمایند فقط یک هفته برای این کار زمان دارند، اگر چه شاید یک هفته برای گشتن تمام ایتالیا ایده خوبی نباشد اما خوب از هیچ هفته بهتر است! اگر خوب برنامه ریزی کنید، می توانید در همان مدت یک هفته هم سرزمین میکل آنژ را ببینید. چطور؟ با خبرنگاران همراه باشید:

چطور یک هفته را در ایتالیا بگذرانیم؟

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

ونیز (2 شب)

می خواهیم برنامه سفر به ایتالیا را از ونیز آغاز کنیم، شهر رمانیک این کشور. چه چیزی بهتر از قایق سواری در کانال آبی بزرگ ونیز با یکی از آن قایق های چوبی ایتالیایی، جاذبه درجه یک گردشگری ونیز؟ بعد از گشت و گذاری در این کانال بزرگ می توانید به روی پل بروید و با پای پیاده به کشف ناشناخته های ونیز بپردازید. کاخ Doge یکی یگر از ساختمان های تاریخی نیز جایی است که در سفر به این شهر باید ببینید. داخل و خارج این کاخ می توانید با معماری اصیل و زیبای ونیز که توسط برترین هنرمندان طراحی شده است آشنا شوید. حتما برای گشت و گذار در این شهر و گرم دریافت با مردم خونگرمش، 2 روز زمان بگذارید.

برج پیزا (توقفگاه)

اگر بخواهید از شهر ونیز به سمت فلورانس بروید، پیزا پیشنهادی عالی برای توقف های بین راهی است و مطمئنا هم که دوست ندارید در سفر به ایتالیا از دیدن این برج کج ناکام بمانید! جالب است بدانید که این برج در همان حین ساختش در قرن دوازدهم آغاز به کج شدن کرد! بعد از دیدن آن حتما زمانی را صرف بازدید از میدان دیدنی پیزا یعنی Piazza del Miracoli با آن نماها و ساختمان های فوق العاده اش بکنید.

فلورانس (3 شب)

در فلورانس که از آن به عنوان گهواره رنسانس هم یاد می گردد، می توانید خیره کننده ترین خیره کننده های هنری را ببینید! در فلورانس باید خودتان را در شهر و معماری و هنرش غرق کنید و حتما از موزه های فوق العاده اش مانند Uffizi یا کتابخانه San Lorenzo دیدن کنید. کلیساهای Santa Croce و Santa Maria Novello را هم که در نوع خود شاهکارهای هنری اند، نباید فراموش کنید.

سینا (سفر نیم روزه)

حالا هنر کافیست و وقت آن رسیده که از هنر روی تاریخ سوییچ کنید! چطور؟ با یک سفر یک روزه از فلورانس به شهر سینا که به عقیده خیلی ها دوست داشتنی ترین شهر قرون وسطایی اروپا است. بازدیدتان را از Il Campo آغاز کنید که میدان مرکزی شهر است و به خاطر کالسکه سواری هایش مشهور است. می توایند از برج 500 متری مانگیا بالا بروید که در آنجا می توانید چشم انداز زیبایی از شهر سینا داشته باشید.

رم (2 شب)

ظاهرا دارید به روزهای آخر سفرتان نزدیک می شوید و واقعا 2 روز برای بازدید از رم اصلا زمان کافی ای نیست. این به آن معناست که یکی از کارهایی که باید حتما انجام دهید، انداختن سکه در فواره تروی است تا مطمئن شوید که دوباره روزی به رم برمی گشت! بعد باید به طرف واتیکان و میدان سنت پیتر بروید و از کلیساهای خارق العاده اش دیدن کنید. پانتئون، کلوسئوم و سازه های رم باستان را هم حتما ببینید.

منبع: الی گشت
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 576

به "چطور یک هفته را در ایتالیا بگذرانیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور یک هفته را در ایتالیا بگذرانیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید