تور ارزان آلمان: اماکن دیدنی آلمان

به گزارش سافاری رو، تاریخی غنی، فرهنگی مجذوب کننده و طبیعتی فوق العاده زیبا شاید تنها بخشی از دیدنی های تماشایی آلمان محسوب گردد. کشوری با شهر ها و جاذبه های دیدنی که متعلق به سال ها پیش است در کنار چشم انداز کوه ها و جنگل های سرسبز، که واقعا انتخاب بعضی از دیدنی های این کشور در مدت زمانی محدود کار دشواری است… در هر کدام از شهر های این کشور می توانید اوج فرهنگ و تاریخ را در کنار مدرن ترین مجذوب کنندهیت های شهری مشاهده کنید. این کشور هم برای علاقه مندان به تاریخ و موزه ها و هم کسانی که به تماشای طبیعت و شگفتی های بی نظیر آن علاقه دارند، مقصد حیرت انگیزی محسوب می گردد.

تور ارزان آلمان: اماکن دیدنی آلمان

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

آلمان در قلب اروپا قرار گرفته و وجود اماکن تماشای و گنجینه های تاریخی و معماری آن را از بسیاری از مقاصد جهان متمایز ساخته است. در ادامه این مقاله با خبرنگاران همراه باشید تا با هم مهم ترین موزه ها و اماکن تماشای آلمان را بهتر بشناسیم.

موزه های آلمان

در آلمان بیشتر از 6200 موزه در خصوص هر چیزی که فکرش را کنید وجود دارد، بخشی سرگرم کننده و فوق العاده مجذوب کننده در آلمان که حتما باید به آن سر بزنید. در ادامه خبرنگاران شما را با چند نمونه از برترین موزه های آلمان آشنا می نماید.

جزیره موزه برلین (Museum Island)

جزیره موزه برلین در قبل تاریخی ترین منطقه این شهر که جز 5 موزه برتر جهانست و ساختمان تاریخی و تماشایی آن در میراث جهانی یونسکو ثبت شده. در این جزیره می توانید از موزه های زیادی مثل موزه اطلس، موزه Bode، موزه Neues، موزه Pergamon و Alte Nationalgalerie تماشا کنید و با پا گذاشتن به قلعه ای بزرگ و شگفت انگیز وارد جهانی موزه های برلین شوید.

برای رفتن به این موزه می توانید از کارت Museum Pass Berlin بهره ببرید. این کارت برای تماشا بیشتر از 30 موزه برلین کاربرد دارد و قیمت آن حدود 29 یورو است و برای سه روز متوالی می توانید بدون پرداخت هزینه اضافی از موزه های مختلف برلین تماشا کنید.

هزینه بلیط جزیره موزه برلین برای افراد زیر 18 سال رایگان است و برای تهیه بلیط این جزیره و بازدید از 5 موزه باید 18 یورو پرداخت کنید.

موزه Zwinger Palace

موزه ای در Dresden آلمان که مجموعه ای از سالن ها و گالری های مجذوب کننده رو در کنار باغ های سلطنتی و حیاطی بزرگ در خودش جای داده. معماری ساختمان این موزه یکی از ارزشمندترین قسمت آن محسوب می گردد و نمایشگاهی از مجموعه سلاح های سلطنتی که هر کدام از دیگری جالب تر و تماشای تر است.

هزینه بلیط برای قسمت های مختلف موزه جداگانه دریافت می گردد. هزینه ورودی برای افراد زیر 17 سال رایگان و برای بزرگسالان در قسمت های مختلف موزه از حدود 6 یورو تا 10 یورو فرق دارد.

موزه Green Vault Dresden

موزه ای دیگر در Dresden آلمان که مجموعه ای از برترین گنجینه های اروپا رو در خودش جای داده. جواهرات طلا، نقره و سنگی که متعلق به قرن 18 است و بعلاوه بزرگ ترین الماس سبز جهان در این موزه قرار داره.

هزینه بلیط برای هر قسمت از موزه 12 یورو و بلیط ترکیبی این موزه 21 یورو میشه.

موزه آلمان در مونیخ

یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین موزه های علمی و فناوری جهان که در آن مجموعه ای از مجذوب کننده ترین آثار تاریخی قرار گرفته. اولین دینامو الکتریکی و اولین ماشین و هواپیما در این موزه قرار گرفته و نمایشگاه های جالبی از نجوم، حمل و نقل، معدن، چاپ و عکاسی در آن واقع شده است. به این موزه موزه جرمن یا Deutsches Museum هم گفته می گردد.

بلیط این موزه برای افراد بالای 18 حدود 14 یورو و یک بلیط خانوادگی تقریبا 29 یورو می گردد.

موزه مینیاتور Wunderland

درست در قلب بندر تاریخی هامبورگ، موزه ای شگفت انگیز به نام مینیاتور واندرلند قرار گرفته که در آن بزرگ ترین مدل ریلی جهان قرار گرفته و تاریخی ترین و مدرن ترین جاذبه های شبیه سازی شده درست شبیه به واقعیت در آن واقع شدند. مسیری 12000 متری از قطار هامبورگ با 890 قطار و بیشتر از 300000 چراغ و 200000 ماکت انسان که این موزه را به یکی از مجذوب کننده ترین موزه های جهان تبدیل نموده است.

در قیمت دیگر موزه می توانید جزئیاتی از فرودگاه های مختلف رو با جمعیت شهری و روستایی و همه جاذبه های مختلف را در مقیاسی کوچک تر مشاهده کنید و بی نهایت لذت ببرید.

ساختمان های مهم و اماکن تاریخی آلمان

در آلمان ساختمان ها، برج ها و جاذبه های تاریخی زیادی وجود دارد که در ادامه خبرنگاران شما را با برترین این جاذبه های آشنا می نماید.

دروازه Brandenburg آلمان

بدون شک دروازه برلین یکی از مهم ترین جاذبه های آلمان محسوب می گردد. دروازه ای مجذوب کننده که در سال 1791 ساخته شد و یکی از قدیمی ترین دروازه های کشور به شمار می رود. این دروازه حدود 26 متر طول دارد و با 6 ستون بزرگ در ساختار خود جلوه فوق العاده ای به شهر داده است.

کلیسای کلن (cologne cathedral)

کلیسای جامع کلن که به آن کلیسای جامع سنت پیتر و سنت ماریا هم گفته می گردد، از مهم ترین کلیسا های آلمان محسوب می گردد که ساخت این شاهکار معماری باستانی در سال 1248 آغاز شد و به عنوان یکی از بزرگ ترین کلیسا های اروپا شناخته می گردد. این کلیسا مساحتی در حدود 6166 متر مربع و 556 ستون دارد. کلیسای جامع کلن هر ساله حدود 20000 بازدید کننده ار سراسر جهان دارد و معمولا همه روز های سال باز است. بالا رفتن از برج های آن هم از ساعت 9 صبح هر روز آغاز می گردد و خیلی از زمان های سال از ساعت 16 تا 18 بسته است.

هزینه ورودی برای بالا رفتن از برج این کلیسا جدود 3 یورو برای هر فرد می گردد.

جنگل سیاه (The Black Forest)

جنگلی زیبا و تاریک در جنوب غربی آلمان و در 160 کیلومتری Pforzheim به سمت شمال Waldshut یکی از پر بازدید ترین و محبوب ترین جاذبه های آلمان محسوب می گردد. بهشتی زیبا برای پیاده روی که قدیمی ترین منطقه اسکی آلمان هم در نزدیکی آن و در Todtnau واقع شده است. این جنگل پاییز فوق العاده ای دارد و جهانگرد های زیادی از سراسر جهان برای تماشا این چشم انداز شگفت انگیز به آنجا می آیند.

قلعه Schwerin

قلعه ای در شهر Schwerin که به عنوان یکی از معروف ترین جاذبه های استان Mecklenburg-Vorpommern محسوب می گردد و در جزیره ای مجذوب کننده واقع شده است. این قلعه در قرن چهاردهم ساخته شده و در حال حاضر مقر حکومتی کشور است. گفته می گردد که این قلعه محل زندگی یک روح به نام Petermännchen است به همین دلیلی هم بازدید کنندگان از آن هر ساله با کنجکاوی و هیجان زیادی به تماشا قلعه می آیند.

منبع: گردگرد
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2128

به "تور ارزان آلمان: اماکن دیدنی آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: اماکن دیدنی آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید