چلسی 2 - برنلی 0؛ اولین برد آبی های لندن با راهنمایی توخل

به گزارش سافاری رو، خبرگزاری خبرنگاران- چلسی برای پیروزی مقابل برنلی کار خیلی مسئله ای نداشت و گلزنی اسپانیایی ها، اولین برد توماس توخل در جمع آبی ها را به ارمغان آورد

چلسی 2 - برنلی 0؛ اولین برد آبی های لندن با راهنمایی توخل

به گزارش خبرنگاران، تیم توماس توخل در یک بازی برتر، توانست مقابل تیم سرسخت برنلی به رجحان برسد. سزار آزپیلیکوئتا، کاپیتان چلسی و مارکوس آلونسو که مدت ها بود برای این تیم بازی نکرده بود، در این بازی گلزنی کردند. چلسی در دومین بازی که توماس توخل راهنمایی این تیم را بر عهده داشت از سری مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس میزبان برنلی بود که در نهایت این بازی با نتیجه 2-0 به سود تیم توماس توخل سرانجام یافت.

مطابق انتظار چلسی کار را بهتر شروع کرد و می توانست در همان شروع روی پاس متئو کواچیچ و توسط هادسون اودوی به گل اول دست پیدا کند اما این بازیکن به دقت عمل کرد. حملات چلسی بالاخره نتیجه داد و این تیم در دقیقه 40 به گل اول دست یافت. حرکت خوب کالوم هادسون اودوی و ارسال پاس او برای سزار آسپلیکوئتا پیش ساخته با ضربه نهایی این مدافع اسپانیایی همراه بود تا نتیجه 1-0 گردد. در ادامه نیمه اول نیز اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد تا دو تیم با همان یک گل به سود چلسی راهی رختکن شوند.

چلسی نیمه دوم را هم بهتر شروع کرد و در دقیقه 57 تا آستانه باز کردن دروازه برنلی پیش رفت اما ضربه کالوم هادسون اودوی با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد. در دقیقه 71 باز هم حرکت فوق العاده هادسون اودوی از جناح راست و ارسال پاس او برای کریستین پولیسیچ با ضربه این بازیکن همراه بود اما توپ او با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه برنلی عبور کرد.

چند دقیقه بعد چلسی باز هم می توانست گل دوم را به ثمر برساند اما این بار ضربه ریس جیمز توسط دروازه بان برنلی برگردانده شد تا تغییری در نتیجه حاصل نگردد. در دقیقه 84 حملات ادامه دار چلسی به یک سوپر گل فوق العاده ختم شد؛ جایی که مارکوس آلونسو روی پاس کریستین پولیسیچ و با ضربه ای مهار نشدنی دروازه برنلی را باز کرد تا نتیجه 2-0 گردد. در ادامه مسابقه نیز تغییری در نتیجه حاصل نشد تا چلسی به اولین سه امتیاز خود با توماس توخل دست پیدا کند و شرایطش را در جدول بهبود بخشیده باشد.

توضیح گل ها:

چلسی 1-0 برنلی؛ سزار آزپیلیکوئتا 42`: کالوم هادسون اودوی پس از چند متر پیشروی با توپ، یک پاس جالب برای سزار آزپیلیکوئتا فرستاد و او با شوتی محکم و غیرمنتظره، دروازه نیک پوپ را باز کرد.

چلسی 2-0 برنلی؛ مارکوس آلونسو 84`: کریستین پولیشیچ با یک حرکت خوب، توپ را به مارکوس آلونسو رساند. با وجود تنگ بودن زاویه، آلونسو با یک کنترل خوب و شوتی دیدنی، توپ را به گوشه بالای دروازه برنلی فرستاد.

توماس توخل که چند روز پیش به صورت رسمی و پس از اخراج فرانک لمپارد از نیمکت چلسی، به عنوان سرمربی جدید باشگاه لندنی منصوب شد، در بازی اول خود در مقابل وولورهمپتون به تساوی بدون گل رسید و در این بازی از مهاجم آلمانی تیمش استفاده نکرد. سرمربی جدید آبی های لندن اما، می گوید مشتاق کار کردن با ورنر است و می خواهد او را به فرم مناسب بازگرداند. او گفت:

دلیل این که من از او در بازی مقابل وولورهمپتون استفاده نکردم، این بود که چهره اش را از نزدیک دیدم و متوجه فشار روی شانه هایش شدم. او فشار زیادی را تحمل می نماید و این نشان می دهد که شخصیت فوق العاده ای دارد. بعضی وقت ها اگر به عنوان یک مهاجم، زیاد از حد به بعضی مسائل توجه کنید، شرایط برایتان سخت خواهد شد. بعضی اوقات باید به این مسائل اهمیت ندهید اما ورنر اینگونه نیست و از عملکردی که اخیرا نشان داده است، راضی نیست. اکنون زمان این فرارسیده است که بار دیگر اعتماد او را جلب کنیم و لبخند را روی صورتش برگردانیم و انقدر به توانایی هایش شک نداشته باشیم. این وظیفه من است که این کار را انجام دهم و به او در این موضوع یاری کنم و پس از آن، یک پست مناسب برای او پیدا خواهیم کرد که بتواند توانایی هایش را در آنجا بیشتر نشان دهد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1586

به "چلسی 2 - برنلی 0؛ اولین برد آبی های لندن با راهنمایی توخل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چلسی 2 - برنلی 0؛ اولین برد آبی های لندن با راهنمایی توخل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید