کاسه صبر سران منچستریونایتد لبریز شد، شیاطین سرخ عطای پوگبا را به لقایش بخشیدند

به گزارش سافاری رو، یک منبع خبری در انگلیس ادعا کرد که باشگاه منچستریونایتد از عملکرد بی ثبات هافبک فرانسوی اش ناراضی است و به همین علت هم با او قطع همکاری می نماید.

کاسه صبر سران منچستریونایتد لبریز شد، شیاطین سرخ عطای پوگبا را به لقایش بخشیدند

به گزارش خبرنگاران، نشریه سان چاپ لندن در گزارشی اختصاصی مدعی شد که پل پوگبا دیگر ممکن است هرگز نتواند برای منچستریونایتد بازی کند، چرا که سران این باشگاه عطای این بازیکن 89 میلیون پوندی را به لقای او بخشیده اند و قصد دارند قراردادش را فسخ نمایند تا به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که می خواهد برود.

پوگبا که از زمان بازگشتش به منچستریونایتد در سال 2016 روزهای پرفراز و نشیبی را در منچستریونایتد تجربه نموده است، به تازگی دچار مصدومیتی از ناحیه ران پای راست شده که او را مجبور به ترک اردوی تیم ملی فرانسه نموده است. انتظار می رود که این مصدومیت پوگبا را برای دو ماه خانه نشین کند. به این ترتیب ستاره فرانسوی تا زمان بازگشایی پنجره جابجایی نمی تواند به تمرینات من یونایتد برگردد اما ظاهراً باشگاه میخواهد تا قبل از آن قرارداد هافبک فرانسوی اش را با توافق دوطرفه فسخ کند.

پوگبای 28 ساله تا خاتمه فصل جاری با شیاطین سرخ قرارداد دارد اما منچستری ها آنقدر از عملکردش ناراضی هستند که آماده اند او را 6 ماه زودتر از اولدترافورد بیرون نمایند. البته علاوه بر این، تعلل مینو رایولا مدیربرنامه های پوگبا برای ارائه پاسخی قطعی به شیاطین سرخ در مورد آینده بازیکن سابق یوونتوس سبب شده است که کاسه صبر مدیران من یونایتد لبریز گردد.

از یوونتوس به عنوان راغب ترین مشتری پوگبا یاد می گردد و این در حالیست که پاری سن ژرمن و رئال مادرید هم در گذشته نسبت به جذب این بازیکن تمایل نشان داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2008

به "کاسه صبر سران منچستریونایتد لبریز شد، شیاطین سرخ عطای پوگبا را به لقایش بخشیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاسه صبر سران منچستریونایتد لبریز شد، شیاطین سرخ عطای پوگبا را به لقایش بخشیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید