کیا خودروی مفهومی و بسیار زیبای Imagine EV را در سال 2021 وارد بازار اروپا می نماید

به گزارش سافاری رو، مشتریان شرکت خودروسازی کیا دارند به انتها انتظار برای عرضه خودروی مفهومی و الکتریکی Imagine EV می رسند.

کیا خودروی مفهومی و بسیار زیبای Imagine EV را در سال 2021 وارد بازار اروپا می نماید

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

مدیر بخش اروپای کیا به سایت Automotive News گفته یک نسخه کراس اوور از این خودرو در سال 2021 برای این منطقه عرضه می گردد.

هنوز تعیین نیست این خودروی الکتریکی چه تفاوت هایی با نسخه معرفی شده در نمایشگاه ژنو دارد ولی احتمال می دهیم از نمایشگرهای 21 اینچ، چرخ های بزرگ و ظاهر پیشرفته و فضامانندی سود ببرد.

کیا Imagine EV یکی از زیباترین خودروهای مفهومی معرفی شده در سال 2019 است و اکنون فراوری انبوه آن می تواند خبر خوشی برای هواداران برند کیا و دیگر علاقه مندان خودروهای EV بزرگ باشد. شکل خاص درب ها و چراغ های LED این خودرو، در عین جذاب بودن؛ برای طراحی و فراوری کار سختی دارند.

چالش بزرگ شرکت هایی مانند کیا برای عرضه خودروهای الکتریکی در بازار اروپا، ارائه یک خودروی مالی و مقرون به صرفه برای مشتری ولی با سود مناسب برای خود شرکت است.

موضوعی که خود مدیر بخش اروپای شرکت کیا هم روی آن صحه گذاشته و تاکید می نماید این شرکت نمی تواند یک خودروی تمام الکتریکی با قیمت 30 هزار یورو (33500 دلار) وارد بازار کند. احتمالا، قیمت خودروی Imagine EV کیا بیشتر از 35 هزار یورو خواهد بود.

مشکل اینجا است که این خودروسازها باید با خودرویی مانند تسلا 3 به قیمت 40 هزار دلار در بازارهای اروپا و امریکا رقابت نمایند. تسلا مدل 3 از نظر مصرف سوخت و برد مسافتی به صرفه تر است. حتی خودروهای در محدوده قیمتی 30 هزار دلار هم از خودروهای کیا بهتر عمل می نمایند.

به همین دلیل، کیا در صدد است قدرت طی مسافت ماشین های برقی خود را افزایش دهد. کیا با همکاری خواهرخوانده خود هیوندا یک خودروی الکتریکی نیز وارد بازار خواهد نمود که نسبت به خودروهای Niro EV و Soul EV مصافت بیشتری را طی نموده و سریع تر است.

همین طور، کیا در اواخر سال 2020 و اوایل سال 2021 یک خودروی مبتنی بر سوخت هیدروژنی سلولی روانه بازار خواهد نمود.

باید منتظر ماند تا میزان فروش خودروی الکتریکی مانند Imagine EV را در بازار اروپا مشاهده کرد و بعد نتیجه گرفت این تصمیم خودروسازی کیا چقدر درست بوده است. خودروی برقی Imagine EV در کلاس بزرگ C (همانند خودروی VW Golf) فراوری شده و برای فروش کار دشواری دارد.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 775

به "کیا خودروی مفهومی و بسیار زیبای Imagine EV را در سال 2021 وارد بازار اروپا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیا خودروی مفهومی و بسیار زیبای Imagine EV را در سال 2021 وارد بازار اروپا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید