گرمای بی سابقه در دهلران؛ ذوب شدن کنتور برق بعضی خانه ها

به گزارش سافاری رو، افزایش دما و گرمای بی سابقه در شهرستان مرزی دهلران ایلام باعث شد بیش از 50 نفر به دلیل گرما زدگی راهی مراکز درمانی شوند.

گرمای بی سابقه در دهلران؛ ذوب شدن کنتور برق بعضی خانه ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ در پی افزایش دمای هوا طی شبانه روز گذشته 50 نفر از شهروندان دهلرانی جهت مداوا مراجعه 50 نفر به مراکز درمانی دهلران به علت گرمازدگی به مراکز درمانی مراجعه و خدمات درمانی دریافت کردند.

برابر اعلام کارشناسان هواشناسی شهرستان دهلران، افرایش دما و استقرار موج گرمای شدید، عدد 51/4 را بر روی دماسنج ها ثبت کرد که از ابتدای امسال این عدد برای اولین بار است که ثبت می گردد.

ورود این موج گرمای شدید به تاسیسات شبکه توزیع برق و دستگاه های مقدار گیری برق بعضی از مشترکین خانگی نیز خساراتی وارد کرد.

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان گفت: درپی بروز خسارت و نقص فنی در ایستگاه و پست فوق توزیع سیار شهرستان، به منظور جلوگیری از بحرانی شدن شرایط تامین برق مشترکین خانگی پیشنهاد تعطیلی ادارات را به فرمانداری ارسال و با موافقت فرماندار دهلران تمامی ادارات شهرستان امروز یکشنبه بطور کامل تعطیل شدند که این اقدام منجر به عبور از شرایط بحرانی تا تعمیر و در مدار قرار گرفتن ایستگاه و پست برق سیار شد.

آنطور که کارشناسان هواشناسی می گویند این موج گرما تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت.

منبع: فرارو
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2212

به "گرمای بی سابقه در دهلران؛ ذوب شدن کنتور برق بعضی خانه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرمای بی سابقه در دهلران؛ ذوب شدن کنتور برق بعضی خانه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید