گلکسی M40 آپدیت اندروید 11 را دریافت کرد

به گزارش سافاری رو، در ادامه فرایند انتشار آپدیت اندروید 11 برای گوشی های گلکسی، امروز سامسونگ نسخه ای از سیستم عامل را برای گوشی گلکسی M40 منتشر کرد که مبتنی بر رابط کاربری One UI 3.1 هم هست.

گلکسی M40 آپدیت اندروید 11 را دریافت کرد

گلکسی M40 یکی از میان رده های قدیمی سامسونگ است که در سال 2019 و با اندروید 9.0 راهی بازار شده بود. طبق سیاست سامسونگ، این گوشی باید با دریافت دو به روزرسانی نرم افزاری عمده به کار خود خاتمه می داد که به نظر می رسد آخرین آپدیت خود را هم دریافت کرده.

سامسونگ ماه مارس سال گذشته آپدیت اندروید 10 را برای این گوشی منتشر کرده بود و حالا که می توان گفت تقریبا 1 سال از آن زمان می گذرد، آخرین آپدیت نرم افزاری هم روانه گلکسی M40 شد تا این محصول با اندروید 11 و یکی از بهترین نسخه های رابط کاربری سامسونگ یعنی One UI 3.1 به کار خود خاتمه دهد. رابطی که از ظاهری جدید و بهبود یافته، حباب مخصوص گفت وگو، اجازه دسترسی یک باره، نسخه جدید صفحه کلید سامسونگ و بسیاری چیزهای خوب دیگر بهره می برد.

شماره نسخه این آپدیت M405FDDU2CUC6 است و نیازمند 2 گیگابایت فضای خالی درون گوشی برای دانلود است. همچنین سامسونگ به روزرسانی امنیتی ماه مارس 2021 را هم به همراه آپدیت سیستم عامل برای این گوشی منتشر کرده که کاربران می توانند آن را همزمان دریافت کنند.

از آنجایی که سامسونگ گوشی های میان رده سری M را عمدتا با هدف عرضه در کشور هندوستان راهی بازار می کند، فعلا در مراحل اولیه، کاربران این کشور هستند که می توانند این آپدیت را دریافت کنند. این موضوعات طبیعی است و انتظار می رود طی چند روز آینده کاربران این گوشی در تمام نقاط جهان بتوانند گوشی خود را به اندروید و رابط کاربری جدید به روزرسانی کنند و از این بابت هیچ جای نگرانی وجود نخواهد داشت.

با این حال اگر تمایل دارید به صورت دستی اقدام به بررسی شرایط آپدیت کنید باید از طریق تنظیمات گوشی، بخش به روزرسانی نرم افزار، (Settings > Software update) چک کنید که آیا به روزرسانی برای شما منتشر شده یا خیر.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1744

به "گلکسی M40 آپدیت اندروید 11 را دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی M40 آپدیت اندروید 11 را دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید