گنج زاده تنها طلایی کاراته مردان در باکو

به گزارش سافاری رو، رقابتهای روز دوم کاراته بازی های همبستگی کشورهای اسلامی امروز (یکشنبه) در باکو شروع شد و نمایندگان ایران به روی تاتامی رفتند.

گنج زاده تنها طلایی کاراته مردان در باکو

برای سفری دلچسب با تور نوروز باکو 99 همراه شوید و شهر زیبای باکو را ملاقات کنید و با فرهنگ مردم خونگرم آذربایجان آشنا شوی و مسافرتی دل انگیز را سپری کنید.

به گزارش خبرنگاران، در بخش مردان، سجاد گنج زاده در گام نخست با طارق حمدی دارنده طلا جوانان دنیا در سال 2015 و طلا امیدهای آسیا 2016 از عربستان ملاقات کرد و با نتیجه 5 بر 4 به رجحان رسید. گنج زاده در بازی دوم پیروز شد هندور سلیم از اندونزی را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد.

گنج زاده در نیمه نهایی در مبارزه سوم مقابل آسیمان قربانعلی از کشور میزبان دارنده طلا و برنز امیدهای اروپا و همچنین یک طلا، یک نقره و 3 برنز از رقابتهای لیگ دنیای کاراته وان نهاده شد و 5 بر 4 این حریف را نیزشکست داد و فینالیست شد. گنج زاده در فینال با انیس ارکان ترکیه ای که هفته گذشته در قهرمانی اروپا صاحب نشان نقره شده بود رقابت کرد و با شکست 5 بر 3 او مدال طلا را برای ایران به دست آورد تا تنها طلایی مردان کاراته ایران گردد.

در وزن 84- کیلوگرم، ذبیح اله پورشیب پس از قرعه استراحت به مصاف محمد الکتابی مصری دارنده طلا نوجوانان و جوانان و برنز امیدهای دنیا در رقابتهای دنیای آلمان در سال 2014 رفت و با نتیجه 5 بر 2 بازنده شد و با شکست حریف مصری برابر کاراته کا ترکیه، ذبیح اله پورشیب از دور رقابتها کنار رفت.

تیم ملی کاراته مردان در بخش کومیته با پنج نماینده شرکت کرد و با یک برنز امیر مهدی زاده و طلای سجاد گنج زاده به کار خود سرانجام داد. احمدی، آسیابری و پورشیب ناکام ماندند. در کاتای انفرادی نیز ابولفضل شهرجردی تنها نماینده مردان بود که به مدال برنز بسنده کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 811

به "گنج زاده تنها طلایی کاراته مردان در باکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گنج زاده تنها طلایی کاراته مردان در باکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید