1800دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در استان کشف شد

به گزارش سافاری رو، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق بوشهر گفت: تا کنون هزار و800 دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در استان کشف شده است که هر کدامشان به میزان یک کولر گازی برق مصرف می نمایند.

1800دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در استان کشف شد

به گزارش از ، غلامرضا حشمتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در ملاقات با مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر اسم کرد: افزایش محسوس دما نسبت به سال های گذشته، کاهش بارندگی در سال های اخیر که منجر به کاهش 50 درصدی ذخایر آب نیروگاه های برق آبی کشور شده است و بعلاوه شیوع گسترده استفاده از دستگاه های استخراج رمز ارز های غیر مجاز، تامین برق را در کشور با مشکل روبرو نموده است.

او با اشاره به اینکه استفاده از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال به صورت غیرمجاز به کمبود انرژی در استان بوشهر دامن زده است، اضافه کرد: تا کنون هزار و 800 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در استان کشف شده است که هر یک دستگاه معادل یک کولر گازی برق مصرف می نماید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ادامه داد: در این شرایط همزمان با اقدام های توسعه ای برای افزایش ظرفیت شبکه تفاهم نامه هایی هم با بخش های مختلف اداری، تجاری و مسکونی منعقد شد تا با هدف تامین برق پایدار، مشترکان همکاری لازم و موثری را با شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر داشته باشند.

حشمتی با تشکر از همکاری میان شرکت برق و صداو سیمای بوشهر گفت: انتظار داریم صدا و سیمای بوشهر مانند پیش، در زمینه الگوی مصرف برق به منظور ترویج استفاده بهینه از انرژی برنامه سازی کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر هم گفت: صدا و سیما به اسم رسانه ای فراگیر همیشه از تمام ظرفیت های خود برای فرهنگ سازی در زمینه مصرف بهینه انرژی استفاده نموده است.

سید حسین ناظر اضافه کرد: در این زمینه با توجه به شروع تابستان برنامه های متنوعی برای مصرف بهینه برق تدارک دیده شده که امید است به مدیریت مصرف یاری کند.

او بیان نمود: صدا و سیما آماده همکاری در زمینه پخش برنامه های مختلف شرکت برق در زمینه های آگاهی بخش و آموزشی است.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1884

به "1800دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در استان کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1800دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در استان کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید