6 مدل آپارتمان فوق العاده شیک با اتاق خواب پله دار

به گزارش سافاری رو، اتاق خواب پله دار راهی بسیار مناسب برای گسترش فضای داحلی خانه است. اگر آنقدر خوش شانس هستید که در خانه ای با سقف بلند زندگی می کنید، گاهی اوقات ممکن است برای اضافه کردن طبقه ای دیگر به ساختمان وسوسه شوید، اما اضافه کردن یک طبقه کامل به خانه خصوصا واحدهای آپارتمانی، طبقه پایین منزل را کمی دلگیر نموده و از زیبایی می اندازد. می دانید که سقف بلند در دکوراسیون داخلی خود یک المان لوکس و شیک بحساب می آید. حال اگر این المان را نادانسته با اضافه کردن یک طبقه کامل دیگر خراب کنید، آنوقت دیگر راه برگشتی نخواهید داشت.

6 مدل آپارتمان فوق العاده شیک با اتاق خواب پله دار

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ارزان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

بهترین استفاده ای که می گردد از سقف بلند برد بدون اینکه اثر منفی روی آن گذاشت، اضافه کردن یک نیم طبقه یا اتاق شیروانی است که هم اجازه می دهد نور بطور یکنواخت در تمام فضای خانه پخش گردد و هم باعث حفظ زیبایی سقف بلند خانه می گردد. همچنین با منتقل کردن اتاق خواب به طبقه ای بالاتر، آنرا از دید و همینطور دسترس دیگران خارج می کنید. این کار برای حفظ فضای خصوصی نیز بسیار مفید خواهد بود. در این پست با 6 دستگاه آپارتمان فوق العاده شیک روبرو می شوید که همگی به روشی متفاوت از اتاق خواب پله دار در طراحی داخلی استفاده نموده اند. این طراحی زیبا می تواند منبعی بسیار خوب برای ایده گیری شما عزیزان خواننده وبسایت اتاق باشد.

آپارتمان اولی که معرفی خواهیم کرد طوری طراحی شده که هر بیننده ای در نگاه اول متوجه حس آرامش بخش و متمرکز آن می گردد. یک ساعت دیواری عظیم در اتاق نشیمن دیوار خالی را به بهترین شکل پوشانده، پایین ساعت دیواری یک میز تلویزیون سرتاسری تمام چوب قرار گرفته که در ادامه به میزی جهت کارهای اداری و تحریری تبدیل می گردد. حرکتی که در عین سادگی فوق العاده زیبا و چشم گیر است. اما وقتی از جهت دیگر به خانه نگاه می کنیم، متوجه راه پله بسیار زیبا و آشپزخانه بسیار کوچکی که زیر راه پله قرار گرفته می شویم. اما خود راه پله بقدری زیبا طراحی شده که مانند یک مجسمه هنری در دکوراسیون می درخشد. البته دیوار آبی رنگ کنار راه پله نیز در این خودنمایی بی تاثیر نبوده. مورد جالب این راه پله نرده محافظ پله است که فقط به شکل یک میله انحنا شکل از زمین به طبقه دوم وصل شده. این طراحی باعث شده همه چیز مینیمال و مدرن دیده گردد.

در آپارتمان دوم دقیقا وسایلی مشابه با نمونه بالا بکار رفته اما اینبار در پلانی کاملا متفاوت. در این قسمت اتاق خواب پله دار بصورت مربعی طراحی شده و آشپزخانه و نشیمن زیر این قسمت قرار گرفته اند. اینبار آشپزخانه به انتهای واحد منتقل شده و نشیمن، زیر راه پله قرار گرفته است. راه پله این آپارتمان نیز طوری طراحی شده که به نور اجازه عبور از بین فضاها را بدهد، با توجه به کوچکی فضا، این کار به عظیمتر دیده شدن خانه یاری بسزایی نموده است. وارد اتاق خواب که می شویم، تابلو گل و گیاهی عظیم و همینطور نورپردازی میله ای اتاق خواب است. فریم چوبی تخت خواب نیز به شکلی هوشمندانه در به میز آرایش و شلف چوبی دیواری وصل می گردد. گوشه اتاق خواب نیز فضایی کوچک به رخت آویز اختصاص داده شده.

مدل نرده راه پله در انواع چوبی، فلزی و سنگی در طرح های لوکس

آپارتمان سوم در شهر مسکو قرار گرفته و فقط 36 متر مربع مساحت دارد. در اینجا نیز اتاق خواب پله دار نقشی اساسی در استفاده بهینه و مفید از فضا داشته است.پنجره های عظیم سرتاسر این خانه نیز اگرچه شاید بدرد محیط شهری نخورد، اما برای خانه های ویلایی نقلی با ویوی طبیعت، خیلی عالی جواب می دهد.

آپارتمان بعدی نیز در شهر مسکو روسیه قرار گرفته و 27 متر مربع مساحت دارد که به اندازه مساحت دو اتاق خواب در خانه های آپارتمانی 150 متری است. اما مشاهده می کنید که چگونه این فضای بی نهایت کوچک، به فضایی عالی برای زندگی خانوادگی تبدیل شده است. در اینجا نیز فضای زیر اتا خواب پله دار به آشپزخانه و حمام و سرویس بهداشتی تخصیص داده شده. اما در این آپارتمان هم حرف اول را راه پله بسیار جالب آن می زند. این طرح که از پله های کاغذی ماکت های مقوایی الهام گرفته شده، در زمینه آجری دیوار بشکلی زیبا خودنمایی می نماید. به اتاق خواب که می رویم با فضایی بی نهایت دنج و گرم روبرو می شویم که با تم سیاه و سفید در کنار دیوار آجری گرم اتاق، تزیین شده است. مشاهده می کنید که همه چیز ساده اما زیبا و آرامش بخش دیده می گردد.

نوسازی سرویس بهداشتی با تغییر کاشی ها

آپارتمان پنجم این مطلب، فوق العاده لوکس، مردانه و خاص طراحی شده است. کفپوش چوبی تیره و دیوارهای مشکی و خاکستری تمی کاملا تیره به دکوراسیون این خانه داده اما وجود مبل راحتی عظیم رنگ روشن و همیطور پنجره های عظیمی که نور را به داخل خانه وارد می نمایند. باعث شده فضای خانه در عین تیرگی، بسیار آرام و گرم دیده گردد. اتاق خواب پله دار این خانه نیز به وسیله راه پله ای با نرده های تمام شیشه ای شفاف قابل دسترسی است.

و در نهایت می رسیم به آپارتمان آخر که از دکوراسیونی کاملا روستیک با حضور مقدار زیادی چوب طبیعی بهره می برد. این آپارتمان در طبقه آخر یا شیروانی یک آپارتمان چند طبقه قرار گرفته و همانطور که مشاهده می کنید، سقف بسیار بلندی دارد. اما طراح هوشمند این آپارتمان شیروانی، به نحو احسنت از این سقف بلند برای کارگذاری اتاق خواب پله دار استفاده نموده است.

منبع: اتاق
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1063

به "6 مدل آپارتمان فوق العاده شیک با اتاق خواب پله دار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 مدل آپارتمان فوق العاده شیک با اتاق خواب پله دار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید