آپدیت گرافیکی تازه فاینال فانتزی 14 چشمگیر است

به گزارش سافاری رو، آخرین بسته الحاقی فاینال فانتزی 14 با عنوان داونتریل (Dawntrail)، در دسترس قرار گرفته و اسکوئر انیکس (Square Enix) به تغییرات دیگری که در کنار محتوای گفته شده روی بازی اعمال خواهد شد، اشاره نموده است.

آپدیت گرافیکی تازه فاینال فانتزی 14 چشمگیر است

در کنار ماموریت های داستانی داونتریل، مکان ها، سیاه چال ها و جاب های تازه، آپدیت 7.0 بازی یک بازنگری کامل بصری از این بازی ده ساله است. با توجه به تصاویری که منتشر شده به نظر می رسد که تغییرات زیادی از منظر گرافیکی ایجاد شده و مواردی از جمله انیمیشن های روان تر، بافت های مو و پوست بهتر روی شخصیت ها، سایه های ملایم تر و منابع نور بیشتر، اثرات آب و باد و غیره اضافه شده است.

پشتیبانی از ویژگی های FSR و DLSS برای کاربران AMD و انویدیا، TSCMAA anti-aliasing و SSAO نیز خبر خوبی برای هواداران است. دارندگان دوال سنس نیز اکنون می توانند از این دسته به صورت بومی روی کامپیوتر استفاده نمایند.

در صورتی که تغییرات گرافیکی باعث شده تا شخصیت شما کمی متفاوت به نظر برسد، به هر کاربری اجازه داده شده که شخصیت خود را به صورت رایگان بازسازی نمایند و نیازی به پرداخت هزینه نیست. چند مدل موی تازه و گزینه ای برای ترکیب عینک و کلاه برای اولین بار نیز وجود دارد. با توجه به هجوم اجتناب ناپذیر بازیکنانی که قصد دارند محتوای تازه را تجربه نمایند، چند مورد دیگر نیز وجود دارد.

با این آپدیت شما می توانید انتخاب کنید که بازیکنان دیگر را در اطراف NPC های ارائه دهنده ماموریت پنهان کنید، چه زمانی که نزدیک هستید و چه زمانی که در حال تعامل با آن ها هستید. این یک ترفند خوب است که می تواند به کوشش برای کلیک کردن روی یک NPC در میان ده ها شخصیت دیگر یاری کند. البته بهتر است توجه داشته باشید که صف تازهی برای یاری به کاهش هجوم مورد انتظار به سرور ناشی عرضه بسته نیز وجود خواهد داشت، بنابراین بهتر است که مدتی منتظر بمانید تا بتوانید وارد بازی و تجربه بسته الحاقی تازه آن شوید

منبع: PCGAMER

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 تیر 1403 بروزرسانی: 13 تیر 1403 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2429

به "آپدیت گرافیکی تازه فاینال فانتزی 14 چشمگیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت گرافیکی تازه فاینال فانتزی 14 چشمگیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید