احتمال تعویق رأی CAS درباره پرونده روسیه و وادا

به گزارش سافاری رو، دادگاه جهانی حکمیت ورزش (CAS) شاید رأی نهایی در پرونده شکایت روسیه از آژانس جهانی ضددوپینگ (WADA) را با تاخیر اعلام کند.

احتمال تعویق رأی CAS درباره پرونده روسیه و وادا

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه نیویورک تایمز، تصمیم نهایی قضات دادگاه دنیای حکمیت ورزش درباره اختلاف آژانس دنیای ضددوپینگ و روسیه بر خلاف اعلام تاریخ قبلی شاید با تاخیر اتخاذ گردد.

بر اساس این گزارش، دادگاه حکمیت ورزش هم اکنون نامه های مختلفی از فدراسیون های ورزشی دنیا که دارای منافعی در رأی نهایی پفراینده روسیه هستند دریافت می نماید که به صورت دقیق مورد آنالیز قرار خواهند گرفت. همچنین این دادگاه طی هفته های اخیر با پرسش های بی شماری از سوی طرف های مختلفی درباره فرایند آنالیز پفراینده روسیه و نحوه صدور رأی روبرو شده است. در این شرایط رأی نهایی پفراینده روسیه شاید پس از آغاز المپیک 2020 ژاپن صادر گردد.

گرگور لوانیدیس، یک وکیل انگلیسی با تجربه داشتن پفراینده های مختلفی در دادگاه دنیای حکمیت ورزش نیز گفت: پفراینده روسیه دارای جنبه های متفاوتی است که می تواند صدور رأی نهایی را به تاخیر بیندازد. هر پفراینده ای از زمان آغاز رسیدگی احتیاج به 4 ماه زمان برای صدور حکم دارد.

کمیته اجرایی آژانس دنیای ضددوپینگ روز 9 دسامبر 2019 محرومیتی 4 ساله علیه روسیه اتخاذ کرد. بر اساس این تصمیم روسیه از میزبانی و شرکت در رقابت های المپیک، پارالمپیک و رقابت های دنیای رشته های ورزشی مختلف محروم شده است. ورزشکاران مجاز روسی نیز برای شرکت در رقابت های المپیک و دنیای بدون پرچم و سرود ملی به میدان خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 930

به "احتمال تعویق رأی CAS درباره پرونده روسیه و وادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال تعویق رأی CAS درباره پرونده روسیه و وادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید