اختلاف صنعت نفت و اسکوچیچ در مورد دریافت غرامت، 4 مربی ایرانی و خارجی در فهرست آبادانی ها

به گزارش سافاری رو، دراگان اسکوچیچ، سرمربی صنعت نفت آبادان که دیگر قصد ادامه همکاری با صنعت نفت را ندارد، امروز (سه شنبه) جلسه ای را با مسئولان باشگاه آبادانی برگزار کرده است.

اختلاف صنعت نفت و اسکوچیچ در مورد دریافت غرامت، 4 مربی ایرانی و خارجی در فهرست آبادانی ها

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، اسکوچیچ بعد از دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان، از بازیکنان تیمش خداحافظی کرد، هر چند که رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت روز گذشته گفت که باشگاه با جدایی دراگان مخالف است. این مربی کروات امروز هم با مسئولان باشگاه نشستی برگزار کرد و به نظر می رسد باید جدایی او را از جمع آبادانی ها قطعی دانست.

براساس این گزارش، دراگان اسکوچیچ به مسئولان باشگاه صنعت نفت گفته است که به دلیل مشکل روحی و بیماری قلبی و همچنین برخی اتفاقات که اخیراً در ایران رخ داده است، قصد جدایی دارد و می خواهد در شرایط فعلی به کرواسی برگردد تا در کنار خانواده اش باشد.

مسئولان باشگاه صنعت نفت می خواهند از اسکوچیچ غرامت بگیرند تا برای آوردن مربی جدید چندان از لحاظ مالی ضرر نکنند. آنها تا به امروز 70 درصد از مبلغ قرارداد این مربی را پرداخت کرده اند و خواهان غرامت از او برای فسخ قرارداد هستند، ولی اسکوچیچ برای جدایی نمی خواهد پولی به این باشگاه بدهد. همین موضوع چالش هایی را برای فسخ قرارداد این مربی کروات با صنعت نفت ایجاد کرده است.

از آبادان خبر می رسد که چهار مربی ایرانی و خارجی در فهرست گزینه های جانشینی اسکوچیچ قرار دارند که البته در بین آنها یک مربی سرشناس ایرانی و همچنین پائولو سرجیو، سرمربی سابق صنعت نفت آبادان گزینه های اصلی هستند.

در صورت جدایی اسکوچیچ از صنعت نفت آبادان، به نظر می رسد مسئولان نفت فرصت کافی برای انتخاب سرمربی بعدی را نخواهند داشت و احتمال دارد بهنام سراج به عنوان مربی موقت بازیکنان نفت را در دیدار برابر پرسپولیس هدایت کند. باید منتظر ماند و دید که سرنوشت اسکوچیچ و صنعت نفت به کجا خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 888

به "اختلاف صنعت نفت و اسکوچیچ در مورد دریافت غرامت، 4 مربی ایرانی و خارجی در فهرست آبادانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف صنعت نفت و اسکوچیچ در مورد دریافت غرامت، 4 مربی ایرانی و خارجی در فهرست آبادانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید