طراحی سایت: ادامه فعالیت سایت زباله انجیلسی یک گناه کبیره است ، کارغیر علمی و غیر تخصصی انجام می دهند و همچنان هم ادامه دارد

به گزارش سافاری رو، خبرگزاری خبرنگاران- مهدی سعادتی نماینده مردم بابل درمجلس شورای اسلامی در جلسه هم اندیشی مسئولین و فعالین زیست محیطی بابل در دانشگاه نوشیروانی بابل : زخم کهنه وارد شده بر پیکره بابل از بی کفایتی و بی تدبیری است.

طراحی سایت: ادامه فعالیت سایت زباله انجیلسی یک گناه کبیره است ، کارغیر علمی و غیر تخصصی انجام می دهند و همچنان هم ادامه دارد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان بابل: : مهدی سعادتی نماینده مردم بابل درمجلس شورای اسلامی بیان داشت: ادامه فعالیت سایت زباله انجیلسی یک گناه کبیره است که همه ما در آن سهم داریم مسئولینی شهری که از ترس یا بی کفایتی در این جلسه نیامدند شما باید ما را دعوت می کردید و از ما مطالبه می کردید .

این مسئول توضیح داد: نسل کشی مگر شاخ و دم دارد، همه با هم باید بفهمیم که تخلیه زباله در این سایت غلط است.وی اضافه کرد:تا الان بیشتر کارها در این سایت غیر علمی اجرا شده است.

سعادتی بیان داشت: دروغ می گویند دستگاه هایشان فقط درزمان بازدیدها فعال هستند، درآنجا پرنده های هالیوودی دیده می گردد، کار غیر علمی و غیر تخصصی انجام می دهند و همچنان هم ادامه دارد.

وی بااشاره به اینکه گام اول متوجه شدن کاراشتباه مان است، گفت: بعد از این همه مدت اینکه شهرداری این فاجعه را گردن نمی گیرد درد است، فرماندار، شهردار و مسئولین شهرستان باید جوابگو این فاجعه باشند، خروجی این جلسات نباید درحد تنظیم صورت جلسه باشد .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2171

به "طراحی سایت: ادامه فعالیت سایت زباله انجیلسی یک گناه کبیره است ، کارغیر علمی و غیر تخصصی انجام می دهند و همچنان هم ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: ادامه فعالیت سایت زباله انجیلسی یک گناه کبیره است ، کارغیر علمی و غیر تخصصی انجام می دهند و همچنان هم ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید