استارت پرسپولیس در جام با ارزش

به گزارش سافاری رو، مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال امروز (دوشنبه) با چهار دیدار به انتها می رسد تا پرونده این مرحله از مسابقات بسته شود. روز گذشته تیم های لیگ برتری مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند تا فعلاً شاهد شگفتی خاصی در جام حذفی نباشیم، اما کشیده شدن دیدار استقلال مقابل نود ارومیه به ضربات پنالتی، این زنگ خطر را برای تیم های لیگ برتری به صدا درآورد که نباید حریفان خود را در جام شگفتی ها دست کم بگیرند.

استارت پرسپولیس در جام با ارزش

پرسپولیس به عنوان یکی از مدعیان اصلی جام حذفی امروز در گام نخست میزبان تیم دسته اولی ویستا توربین تهران خواهد بود. دیداری که در آن سرخپوشان حداقل روی کاغذ کار سختی مقابل حریف دسته اولی خود نخواهند داشت. شاگردان یحیی گل محمدی که عملکرد سینوس واری را در لیگ برتر پشت سر گذاشته اند، با قرعه نسبتاً مناسبی در مرحله اول جام حذفی روبه رو هستند و به احتمال زیاد گل محمدی در این مسابقه از بازیکنان نیمکت نشین خود در بازی های قبل استفاده خواهد کرد. پرسپولیسی ها به عنوان قهرمان پنج دوره اخیر لیگ برتر، به نظر می رسد در فصل جاری کار بسیار سختی برای کسب ششمین قهرمانی در لیگ برتر خواهند داشت و شاید جام حذفی، راحت ترین و در دسترس ترین جام برای گل محمدی و تیمش باشد.

سرمربی پرسپولیس در نشست پیش از بازی جام حذفی را برای تیمش با ارزش توصیف و تأکید کرد تیمش باید تمرکز لازم را در این مسابقه داشته باشد

در میان تیم های لیگ برتری شاید سخت ترین قرعه در مرحله یک شانزدهم، نصیب تراکتور و مس رفسنجان شده است. دو تیمی که 10 روز پیش در لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند و در آن دیدار مسی ها با نتیجه 3 بر 2 تراکتور را شکست دادند و حالا شاگردان زونیمیر سولدو در پی انتقام در تبریز خواهند بود.

در دو دیدار دیگر نیز تیم دسته دومی خلیج فارس ماهشهر میزبان هوادارِ لیگ برتری خواهد بود و صنعت نفت آبادان نیز پس از تعویق 24 ساعته دیدارش مقابل تیم دسته اولی شمس آذر قزوین، امروز به مصاف این تیم خواهد رفت.

دوشنبه 29 آذرماه

* خلیج فارس ماهشهر - هوادار، ساعت 14:30

* تراکتور تبریز - مس رفسنجان، ساعت 15

* صنعت نفت آبادان - شمس آذر قزوین، ساعت 15

* پرسپولیس - ویستا توربین، ساعت 17:30

نتایج دیدار های روز نخست از دور یک شانزدهم نهایی جام حذفی به شرح زیر است:

آلومینیوم اراک 2 - فجر شهید سپاسی شیراز صفر

آرمان گهر سیرجان صفر - نساجی مازندران یک

خیبر خرم آباد 2 - مس شهر بابک یک

شاهین شهرداری بوشهر صفر (3) - نفت مسجدسلیمان صفر (4)

پدیده مشهد 2 - استقلال ملاثانی یک

ذوب آهن اصفهان 3 - رایکای بابل صفر

ماشین سازی تبریز یک - مس کرمان 2

پیکان تهران یک - قشقایی شیراز صفر

گل گهر سیرجان 4 - شهرداری آستارا صفر

سپاهان اصفهان یک - شهید اورکی اسلامشهر صفر

فولاد خوزستان 3 - شهرداری نوشهر صفر

استقلال یک (4) - نود ارومیه یک (2)

منبع: فرارو
انتشار: 11 اسفند 1400 بروزرسانی: 11 اسفند 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2090

به "استارت پرسپولیس در جام با ارزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارت پرسپولیس در جام با ارزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید