استقبال پوگبا از پیشنهاد یوونتوس به منچستریونایتد

به گزارش سافاری رو، پل پوگبا که از شرایطش در یونایتد ناراضی است، پیشنهاد اخیر یووه به باشگاه انگلیسی را مثبت ارزیابی می نماید.

استقبال پوگبا از پیشنهاد یوونتوس به منچستریونایتد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پنجره جابجایی زمستانی به زودی باز می گردد و باشگاه های بزرگ از همین حالا به فکر تقویت خود هستند. پل پوگبا که در فصل جاری به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا فرصت چندانی برای حضور در ترکیب منچستریونایتد پیدا ننموده، یکی از بازیکنانی است که شاید در ماه ژانویه از منچستر راهی تورین گردد.

طبق ادعای توتواسپورت یوونتوس حاضر شده است که برای جذب ستاره فرانسوی 60 میلیون یورو پرداخت کند و امره جان هافبک آلمانی خود را نیز به منچستریونایتد انتقال دهد.

پوگبا مدتی است ناراحتی خود از شرایطش در یونایتد را علنی نموده و بازگشت به تیم سابقش در ایتالیا، یوونتوس، برای او بدون شک خبر شادمان کننده ای خواهد بود و گویا او از بازگشت به یوونتوس استقبال نیز نموده است و با دید مثبتی به این انتقال نگاه می نماید.

با بازگشت پوگبا شرایط خط میانی یوونتوس با وجود او، میرالم پیانیچ و بلیس ماتوییدی بسیار بهتر از قبل خواهد شد. سامی خدیرا به دلیل عمل جراحی روی زانوی پای خود چندین ماه از میادین دور خواهد بود و این بازیکن فرانسوی بهترین گزینه برای پر کردن جای خالی این بازیکن آلمانی به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 751

به "استقبال پوگبا از پیشنهاد یوونتوس به منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال پوگبا از پیشنهاد یوونتوس به منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید