مرکل خواهان تبادل نظر میان اروپا و پوتین شد

به گزارش سافاری رو، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیند پرس، در پی مخالفت هفته گذشته بعضی سران اروپایی با ایده نشست مشترک آنها با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، صدراعظم آلمان امروز طی سخنانی از این ایده دفاع نموده و خواهان اجرایی شدن آن شد.

مرکل خواهان تبادل نظر میان اروپا و پوتین شد

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

بر اساس این گزارش، آنگلا مرکل طی سخنانی ضمن دفاع از ایده برگزاری نشست مشترک میان سران اتحادیه اروپا با پوتین، گفت که اجرایی شدن چنین نشستی، فرصت روبروه پوتین با نگرانی های اروپا را فراهم می سازد.

مرکل در مورد علت مخالفت سران اروپا برای برگزاری چنین نشستی گفت: نگرانی از این موضوع بود که شاید نتوانیم جبهه ای متحد ایجاد کنیم، (و) چنین نشستی البته به آماده سازی بسیار فشرده هم احتیاج دارد.

صدراعظم آلمان بعلاوه در مورد حملات هیبریدی علیه آلمان، فرانسه، ایتالیا و کشورهای حوزه دریای بالتیک گفت: بهتر است در این مورد تنها میان خودمان صحبت نکنیم، بلکه رئیس جمهور روسیه را با این موارد روبرو نموده و بگوییم که همکاری مفید نمی تواند بر این اساس شکل گیرد.

وی بعلاوه با تمجید از جو بایدن برای مذاکره با پوتین و مطرح کردن نگرانی های کشورش در مورد فعالیت های روسیه در ملاقات با پوتین گفت: موضوع حملات سایبری به صورت بسیار واضح از سوی پرزیدنت بایدن مطرح شد؛ چرا اروپا قادر به انجام چنین کاری نباشد؟

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1840

به "مرکل خواهان تبادل نظر میان اروپا و پوتین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکل خواهان تبادل نظر میان اروپا و پوتین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید